بیشترین جمعیت بیمه شدگان این اداره کل از بین صندوقهای 5 گانه مربوط به صندوق روستائیان ، عشایر و ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر میباشدکه شامل یک میلیون و 185 هزار و 399 نفر بیمه شده است .
کد خبر: ۷۷۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰ 13 August 2019

یه گزارش تابناک آذربایجان غربی مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی طی  گزارشی  از پرداخت 6 میلیارد و 440 میلیون تومان به دو دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و خوی خبر داد و گفت : در هفته جاری  از بابت 4 درصد سهم پایش وزارت بهداشت  مبلغ 3 میلیارد و 75 میلیون تومان به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ارومیه و مبلغ 425 میلیون تومان به دانشگاه علوم پزشکی خوی پرداخت شده است .

وی در خصوص سایر پرداختها نیز توضیح داد و گفت : از بابت تخصیص اعتبارات پرسنلی سطح یک روستاییان مبلغ 2 میلیارد و 583 میلیون تومانبه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ارومیه و مبلغ 357 میلیون تومان به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی  خوی پرداخت شده است .

دکتر نانبخش ادامه داد : اعتبار پرسنلی سطح یک روستاییان بابت پوشش بیمه سلامت روستاییان ، عشایر و ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر به شبکه های بهداشت و درمان این مناطق پرداخت میشود که بر اساس تعداد جمعیت تحت پوشش بین این مراکز توزیع میگردد .

وی افزود بر اساس تعداد بیمه شدگان  تحت پوشش صندوق روستاییان بیشترین مبلغ تخصیصی به شبکه بهداشتی درمانی ارومیه به مبلغ 707 میلیون تومان و کمترین اعتبار تخصیصی به شبکه بهداشت و درمان چایپاره به مبلغ 53 میلیون تومان تخصیص یافته است .

اداره کل بیمه سلامت استان آذربایجان غربی در این استان دارای بیش از  2 میلیون نفر بیمه شده می باشد که تحت پوشش صندوقهای 5 گانه ( صندوق کارکنان دولت ، صندوق روستائیان ، عشایر و ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر ، صندوق سایر اقشار ، صندوق بیمه سلامت همگانی  و صندوق بیمه سلامت ایرانیان )  این اداره کل هستند .

ضمنا بیشترین جمعیت بیمه شدگان این اداره کل در این صندوقها مربوط به صندوق روستائیان ، عشایر و ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر میباشدکه شامل یک میلیون و 185 هزار و 399 نفر بیمه شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار