مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای مقابله با تهدیدات دشمنان نظام اسلامی ضروری است.
کد خبر: ۷۷۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 16 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام اسلام حلمی با اشاره به اینکه چهلم شهدای تروریستی اخیر چالدران شهید توحید مستشاری و سید علی‌اصغر حیدرزاده را پشت‌سر گذاشته‌ایم و هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی قرار داریم، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و نهادینه‌سازی روحیه ایثار و فداکاری باعث می‌شود که کشور در مقابل تهدیدات مقاوم شود.

وی با اشاره به اینکه جوانان این مرز و بوم نشان داده‌اند برای پیروی از حریم ولایت و امامت حتی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند، اضافه کرد: در حالی که جوانان برای دفاع از کیان اسلامی از جان خود نیز می‌گذرند، ما نیز باید برای عمران و آبادانی کشورمان به صورت جدی تلاش کنیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران با اظهار اینکه در مواجهه با خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان مسوولیت سنگینی بر عهده داریم، اضافه کرد: این قشر از جامعه عزیزان خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند، بنابراین سستی و غفلت در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها پذیرفتنی نیست.

وی به نقش خطیر فرهنگیان، دانشگاهیان، روحانیان، مسوولان و بسیجیان برای نهادینه‌سازی فرهنگ جهاد و شهادت در کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: شهدا سرمایه‌های معنوی و ارزشمند کشورمان هستند که باید پاسدار میراث گرانقدرشان انقلاب اسلامی باشیم.

حلمی با بیان اینکه شهدا برای صیانت از حریم امامت و ولایت و دفاع از کیان اسلامی تا پای جان رفتند، اضافه کرد: امروز کشورمان در شرایط خاصی قرار گرفته است، بنابراین برای مقابله با انواع تهدیدات باید جوانانی متعهد و پایبند به ارزش‌ها را تربیت کرده و تحویل جامعه داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار