سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: تیم فوتبال90 ارومیه تمامی تلاش خود را خواهد کرد که سه امتیاز بازی با سپیدرود رشت را از آن خود کند.
کد خبر: ۷۷۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹ 19 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی وحید بیاتلو  با اشاره به بازی نخست تیم فوتبال 90 ارومیه در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور اظهار کرد: بازی نخست این تیم بسیار دشوار بود چراکه هیچ شناختی از تیم علم و ادب تبریز نداشته و با توجه به اینکه بازی خارج از خانه بود، سختی کار را دو برابر می‌کرد و در حالت کلی، در هر شرایطی بازی در تبریز سخت است چون در این شهر، فوتبال جریان دارد.

وی تصریح کرد: اما با این شرایط، با همت بازیکنان تیم و در شرایطی که از دقیقه 60 بازی، 10 نفره شد اما بازی را با برد پشت سر گذاشت و این خود نکته حائز اهمیت تیم است که پس از 10 نفر شدن، گل دوم بازی را به ثمر رسانده و برنده بازی شد.

سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه با اشاره به بازی بعدی تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: این تیم پنجشنبه این هفته در شهر ارومیه میزبان تیم سپیدرود رشت است که بازی بسیار دشواری پیش روی 90 خواهد بود چون تیمی است که از لیگ برتر به لیگ دسته یک آمده و نیمی از بازیکنان خود را حفظ کرده و تیم ریشه‌داری است اما تیم 90 نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد که سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

وی با اشاره به مشکلات ورزشگاه تختی برای میزبانی مسابقات اظهار کرد: در این رابطه مسوولان مربوطه قول برطرف کردن مشکلات اولیه ورزشگاه تختی را داده‌اند تا پیش از برگزاری مسابقه با تیم سپیدرود، مشکلی وجود نداشته باشد.

بیاتلو با ابراز تاسف از اینکه همانند سال گذشته از تیم 90 هیچ حمایتی انجام نمی‌شود بیان کرد:  متاسفانه بسی جای تاسف است که حمایتی از تیم خوب 90 که توقعات را نیز روز به روز بالا برده است، انجام نمی‌شود.

وی تصریح کرد: بنابراین انتظار می‌رود که شهرداری ارومیه و سایر ارگان‌های مربوطه هر چه امکانات سخت‌افزاری در اختیار دارند در اختیار تیم 90 قرار دهند تا نتایج بهتری از سال گذشته حاصل شود و اینکه استاندار آذربایجان‌غربی نیز که در سال گذشته از تیم حمایت کرد امسال نیز از تیم حمایت کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار