معاون سازمان حج و زیارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه امسال تعداد زائران حج این استان هشت درصد افزایش یافته بود، گفت: در موسم حج امسال سه هزار و ۱۱۰ نفر از این استان به سرزمین وحی مشرف شده‌ بودند که همه آنان به کشور بازگشتند.
کد خبر: ۷۷۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ 06 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی شاهین حق‌شناس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه امسال تعداد زائران حج این استان هشت درصد افزایش یافته بود، گفت: در موسم حج امسال سه هزار و ۱۱۰ نفر از این استان به سرزمین وحی مشرف شده‌ بودند که همه آنان به کشور بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۶ نفر عوامل اجرایی این زائران را همراهی می‌کردند، افزود: این زائران در قالب ۲۱ کاروان به حج تمتع مشرف شدند.

معاون سازمان حج و زیارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه زائران این استان توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر اعزام شدند، بیان کرد: پروازهای رفت این زوار از فرودگاه ارومیه به فرودگاه جده و پروازهای برگشت نیز از مدینه منوره به ارومیه انجام شد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای آسایش حجاج ایرانی در سال جاری انجام شد و هتل‌ها، خودروهای حمل و نقل عمومی و هواپیماهای در نظر گرفته شده از استانداردهای بسیار بالایی برخوردار است.

حق‌شناس بیان کرد: امسال مدیریت سه هتل به عوامل اجرایی آذربایجان‌غربی واگذار شده بود که ۲ هتل در مکه مکرمه و یک هتل در مدینه منوره قرار داشت.

وی اعلام کرد: آذربایجان‌غربی به لحاظ تعداد زائر رتبه هشتم کشوری را در بین سایر استان‌های کشور دارا است.

حق شناس بیان کرد: زائران آذربایجان‌غربی از روز هشتم تا سیزدهم ماه جاری در قالب ۱۳ پرواز به ارومیه بازگشتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار