دبیر فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: کاروان ورزشی ایران با ۱۴۳ ورزشکار در هشت رشته به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۹ هنگ کنگ اعزام می‌شود.
کد خبر: ۷۷۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ 06 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حمید بنی‌تمیم  اظهار کرد: کاروان ورزشی مردان و زنان ناشنوایان ایران دهم آبان ماه امسال در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دو و میدانی، والیبال ساحلی، تکواندو، جودو، پینگ‌پنگ و شنا در این رویداد مهم آسیایی شرکت می‌کند.

وی بیان کرد: اردوهای آماده‌سازی تمامی رشته‌های اعزامی به صورت منظم و مرتب در حال برگزاری است و بانوان در سه رشته تکواندو، پینگ‌پنگ و دو و میدانی شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: دوره گذشته در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۵ ناشنوایان در تایلند، با وجود اینکه ایران در ۱۱ رشته شرکت کرده بود و عنوان پنجم را به دست آورد اما در این دوره با کاستن از کمیت و با کیفی‌سازی بیشتر در تلاش هستیم یکی از سه سکوی آسیا را نصیب خود کنیم.

دبیر فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: امسال علاوه بر بازی‌های آسیایی برای نخستین بار اعزام تیم اسکی ناشنوایان برای شرکت در المپیک زمستانی ایتالیا و اعزام تیم فوتبال برای شرکت در مسابقات جهانی ناشنوایان سوییس نیز در برنامه‌های برون مرزی این فدراسیون گنجانده شده است.

بنی تمیمم افزود: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه ناشنوایان کشور وجود دارد و تمام تلاش فدراسیون، شناسایی، جذب و تربیت ورزشکاران مستعد و نخبه و بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه آنان در جهت تقویت بخش قهرمانی ورزش ناشنوایان کشور و پشتوانه‌سازی تیم ملی در رشته‌های مختلف است.

وی کمبود اعتبارات مالی را از جمله مشکلات پیش‌روی فدراسیون ناشنوایان عنوان کرد و گفت: مدیریت اصولی منابع مالی و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و جذب حامیان مالی از جمله راهکارهای برون رفت از مشکلات جاری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار