فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از کشف بیش از ۱۰ میلیون نخ سیگار قاچاق به ارزش ۲۳ میلیارد ریال در میاندوآب خبر داد.
کد خبر: ۷۷۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ 07 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مسعود خرم‌نیا  با اشاره به مهم‌ترین کشفیات یک هفته گذشته در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید محمد‌نژاد میاندوآب در حال انجام وظیفه مبنی بر کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری از محور میاندوآب به تبریز و بالعکس به یک دستگاه تریلی دستور ایست دادند.

وی با بیان اینکه این تریلی پس از توقف به کنار جاده انتفال و مورد بازرسی قرار گرفت، افزود: در بازرسی از این دستگاه ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد که ارزش ریالی آن برابر با ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به دستگیری دو نفر متهم در این ارتباط از کشف محموله قاچاق دیگری در شاهین‌دژ خبر و ادامه داد: این ماموریت پس از دریافت اخباری مبنی بر استفاده غیرقانونی از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال انجام شد.

وی با بیان اینکه با تائید صحت این خبر مشخص شد فردی در یک کارگاه متروکه اقدام به استفاده از این دستگاه‌ها می‌کند، عنوان کرد: با کسب مجوز قضایی بازرسی از این مکان انجام و در طی آن ۲۵ دستگاه ماینر، سه دستگاه سوئیج، یک دستگاه کامپیوتر، یک دستگاه وای‌فای و یک دستگاه کیس کامپیوتر کشف شد.

خرم‌نیا ارزش ریالی این کشفیات را یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برشمرد و تصریح کرد: فرد متهم این پرونده پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی راهی زندان شد./ایلنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار