معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید به اینکه هفته دفاع مقدس امسال باید باشکوه‌تر از سال گذشته، برگزار شود، گفت: استکبار جهانی تحریم‌های ظالمانه‌ای علیه نظام اسلامی در این اواخر به کار گرفته بود اما در حال عقب‌نشینی است
کد خبر: ۷۷۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ 12 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی علی مصطفوی امروز در جلسه ستاد استانی بزرگداشت سی و نهمین سال هفته دفاع مقدس، ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس با تاکید بر اینکه اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی است، اظهار کرد: اگر امروز در کشورمان پیشرفتی حاصل شده قطعا با مجاهدت‌های بزرگ مردان عرصه پیکار بوده است که هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای یادآوری این رشادت‌ها است.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس روایت غیورمردان و شیرزنانی است که جان پاک خویش را با شور عاشورایی و شعور حسینی در راه پاسداری از آرمان بلند انقلاب اسلامی و اعتلای جمهوری اسلامی فدا کردند و امنیت، پیشرفت و سرافرازی را برای ایران عزیز به ارمغان آوردند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه، دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی است، بیان کرد: بررسی‌های موجود نشان می‌دهد اقلیت ‌های دینی و اقوام مختلف ایرانی نقشی هماهنگ در دفاع مقدس در حفاظت از کشور و نظام اسلامی داشته‌اند.

وی تصریح کرد: حضور امیدآفرین و ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان چه در دوران هشت سال دفاع مقدس چه در شرایط کنونی جامعه نشان‌دهنده اعتقاد و باور قوی مردم به انقلاب و نظام اسلامی  است.

مصطفوی با اشاره به ارزش‌های هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا بتوانیم فداکاری رزمندگان اسلام، حماسه ها و ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس جوانان این مرز و بوم که با نثار خون پاکشان از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند را به نسل های بعدی منتقل کنیم.

وی با تاکید به اینکه هفته دفاع مقدس امسال باید باشکوه‌تر از سال گذشته، برگزار شود، بیان کرد: استکبار جهانی تحریم‌های ظالمانه‌ای علیه نظام اسلامی در این اواخر به کار گرفته بود اما در حال عقب‌نشینی است و این نشان می‌دهد که ملت ما همواره در مقابله با این توطئه‌ها موفق بودند.

مصطفوی با بیان اینکه تبیین نقش اقشار مختلف مردم و بازاریان نباید فراموش شود، اضافه کرد: تولید محتوا در فضای مجازی بسیار مهم است و با تولید محتوای غنی در این هفته می‌توان گام‌های مهمی در تبیین دوران دفاع مقدس برداشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار