رییس هیات کاراته آذربایجان‌غربی گفت: ۱۵ داور المپیکی پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته وحدت و دوستی ارومیه را قضاوت می‌کنند.
کد خبر: ۷۸۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ 20 September 2019

به گزارش تابناک جواد سلیمی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی وحدت و دوستی ارومیه از فردا /جمعه/ در سالن ۶ هزار نفری این شهرستان آغاز خواهد شد.

وی گفت: این مسابقات با حضور ۷۰۰ ورزشکار و همراه از ۱۱ کشور جهان در سه بخش نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها ۲۰۰ ورزشکار خارجی از کشورهای ترکیه، ارمنستان، گرجستان، قزاقستان، ازبکستان، آذربایجان، عراق، افغانستان، هند و نخجوان به همراه ایران و ۲ تیم از آذربایجان‌غربی به رقابت خواهند پرداخت ضمن اینکه ۳۵ داور از ۲۰ کشور از جمله ۱۵ داور المپیکی نیز مسابقات را قضاوت خواهند کرد.

رییس هیات کاراته آذربایجان‌غربی افزود: به نفرات برتر رده سنی نوجوانان و جوانان ۲۰۰ یورو جایزه نقدی برای نفر اول، ۱۰۰ یورو برای نفر دوم و ۵۰ یورو برای نفر سوم و در رده سنی بزرگسالان نیز یکهزار یورو برای نفر اول ۵۰۰ یورو برای نفر دوم و ۲۰۰ یورو برای نفر سوم اهدا خواهد شد.

سلیمی گفت: تیم ملی کاراته ایران نیز فردا با حضور تمام ملی‌پوشان خود وارد ارومیه خواهد شد.

وی در مورد کاراته آذربایجان غربی گفت: ما هم‌اکنون در بخش بانوان ضعف داریم از اینرو در چهار سال آینده تمام تلاش خود را برای رساندن سطح کاراته بانوان به آقایان انجام خواهیم داد و امیدواریم طی این مدت علاوه بر چند ملی‌پوش کنونیتعدادی دیگر را نیز آماده و تحویل تیم ملی ایران بدهیم.

«جواد سلیمی» امروز در مجمع انتخاباتی هیات کاراته آذربایجان‌غربی که با حضور رییس فدراسیون کاراته در ارومیه برگزار شد با کسب حداکثر آرا برای چهار سال دیگر به عنوان رییس کاراته استان در سمت خود ابقا شد.

کاراته آذربایجان‌غربی به عنوان یکی از قطب‌های این رشته در کشور مطرح است؛ این استان چندی قبل توانست مقام قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور را نیز در بخش آقایان کسب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار