معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: پیاده رویی همگانی در استان رونق گیرد.
کد خبر: ۷۸۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴ 21 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی آذربایجان غربی علی مصطفوی امروز در جلسه شورای ورزش استان با اشاره به ظرفیت بالای استان برای میزبانی مسابقات بین المللی ورزشی گفت: ورزش باعث ایجاد شور و نشاط و سبب اتحاد در بین مردم می شود و برای این منظور باید از اهتمام تمام دستگاه ها بهره جست.

وی بیان کرد: سال گذشته و امسال، آذربایجان‌غربی توانست به بهترین شکل ممکن مسابقات بین‌المللی ورزشی از جمله دوچرخه‌سواری تور ایران-آذربایجان، هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال و ده‌ها رخداد مختلف دیگر را میزبانی کند و امسال نیز مسابقات دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان، بوکس، کشتی و هاکی را میزبانی خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در مورد ایجاد خانه های بوکس در شهرستان ها گفت: در این خصوص استانداری هماهنگی های لازم با فرمانداری های مختلف استان برای همکاری در این زمینه انجام خواهد داد.

مصطفوی خواستار فعال‌تر شدن ورزش در ادارات و پیاده‌روی همگانی بین مردم شد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان و هیات های مختلف ورزشی در این خصوص برنامه ریزی کرده و استانداری نیز این خصوص با ابلاغ به دستگاه ها و ارگان های مختلف برای انجام حمایت های لازم صورت گیرد.

وی میزبانی مسابقات مختلف بین‌المللی در استان را مایه رشد و توسعه ورزش عنوان و خاطر نشان کرد: میزبانی شایسته هفته سوم لیگ ملت های والیبال، آذربایجان غربی را در صدر اخبار قرار داد و با نشان دادن ظرفیت بالای این استان در میزبانی از رخدادهای مختلف ورزشی، استانداری نیز برای میزبانی در مسابقات مختلف ورزشی حمایت های لازم را صورت خواهد داد.

عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه میزبانی مسابقات و رویدادهای بین‌المللی ورزشی را فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های استان آذربایجان غربی عنوان و افزود: در نیمه دوم امسال، مسابقات بین‌المللی بوکس، هاکی، دوچرخه‌سواری، مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا و جام جهانی کشتی از رویدادهاییست که میزبانی آنها به این استان واگذار شده که در رشد و توسعه ورزش و همچنین معرفی ظرفیت های  این استان تاثیر گذار خواهد بود.

وی با اشاره به بهبود عملکرد ورزش استان در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: آذربایجان غربی در دومین دوره المپیاد با کسب 59 مدال، صعود 2 پله ای در جدول مدالی مسابقات داشت ضمن اینکه نسبت به دوره قبل نیز از نظر تعداد مدال عملکرد بهتری داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار