نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان برای رفع مشکلات کشاورزان استان فکری اساسی کنند.
کد خبر: ۷۸۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹ 27 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نمازجمعه این هفته ارومیه در خصوص مشکلات کشاورزان و مسئله سیب استان بر لزوم اقدام جدی مسئولان برای رفع مشکلات کشاورزان تاکید کرد و افزود: کشاورزان زحمات زیادی برای به ثمر رسیدن محصولات می کشند لذا خریداران با رعایت انصاف محصولات کشاورزان را با قیمت واقعی خریداری کنند.

امام جمعه ارومیه به اربعین حسینی اشاره کرد و گفت:امسال پیاده رویی اربعین به عنوان نهضتی بزرگ و میلیونی پر بارتر و معنوی تر از گذشته برگزار شود.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان‌ مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت:ایشان توکل به خدا و عزم ملی، امید به آینده، استفاده از جوانان در مدیریتها و عدم اعتماد به دشمنان ،حفظ انسجام و وحدت ملی،تقویت و حمایت از تولید داخلی را توصیه کردند تا مسئولان توجه کافی کنند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه انجام کارها به صورت جهادی توام با تقوا مسئله مهم دیگری که معظم له خطاب به آحاد مردم و مسئولین تاکید کردند گفت: دستور اکید رهبری حمایت از نیروهای انقلابی و متقی و سپردن امور و مسئولیت به آنها است.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی شاه کلید حل مشکلات را تقوا دانست و گفت: اگر تقوا محور کار مدیران باشد بی شک همه مشکلات در کشور حل می شود.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه این دوران اقتدار و امنیت را برای کشور به ارمغان آورده است گفت: شهدا و جانبازان کشور را از شر دشمنان حفظ کردند که لازم است یاد شهدا همیشه گرامی داشته شود.

حجت الاسلام قریشی در خصوص مباحث معاد با بیان اینکه تذکر مباحث معاد و قیامت باعث نهادینه شدن روح خداپرستی در انسان می شود چرا که ظواهر دنیا انسان را مشغول امور دنیوی می کند تصریح کرد: امام علی (ع)‌در خطبه ای در نهج البلاغه می فرماید: انسان نباید در مقابل مشکلات دنیا جزع و ناله کند بلکه باید صبر پیشه کند چرا که امور دنیوی از بین میرود و همیشگی نیست لذا انسان عاقل از گذشتگان عبرت می گیرد.

وی ادامه داد: برخی انسانها از خداوند و آخرت غافلند و به دنبال لذتهای دنیوی هستند دریغ از اینکه دنیا گذراست و باید یاد مرگ همیشه در ذهن انسان باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار