عصر امروز تیم فوتبال 90 ارومیه در جام حذفی بر تیم نیروی زمینی تهران غلبه کرد و به مرحله بعدی این مسابقات راه یافت.
کد خبر: ۷۸۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۳ 30 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، عصر امروز بین دو تیم فوتبال 90 ارومیه و نیروی زمینی در ورزشگاه غدیر تهران برگزار شد.

در ترکیب امروز تیم فوتبال ۹۰ ارومیه مقابل نیروی‌زمینی تهران، عبدالصمد احمدی، سیروس صادقیان، وحید نعمتی، امین عباسی، داود شاهواروقی، فرشاد اسدی، محمد فلاحیان، علیرضا قاسمی، علی کرمی، پیمان پورصادقی و سعید کاظمی با صلاحدید« وحید بیاتلو» سرمربی این تیم وارد بازی شدند.

در نیمه نخست این بازی، با وجود تلاش هر دو تیم برای گلزنی، اما توپی وارد دروازه‌ها نشد و تیم‌ها با نتیجه مساوی به رختکن رفتند.

در ابتدای نیمه دوم بازی، این تیم مهمان یعنی ارومیه بود که با گل«علیرضا قاسمی» از حریف خود پیش افتاد و بازی یک بر صفر به سود تیم 90 دنبال شد.

در ادامه، سرمربی تیم 90 دست به تعویض زد و آرمان سوداگر به جای علیرضا قاسمی زننده گل ارومیه وارد بازی شد، چند دقیقه بعد تعویض دوم این تیم نیز رقم خورد و مهدی محمدی به جای سعید کاظمی وارد بازی شد.

در واپسین دقایق بازی، وحید بیاتلو دست به تعویض سوم خود زد و فرشاد اسدی را به جای سیدمحمد ابوترابی به میدان فرستاد.

در حالی که در دقایقی از بازی، شاهد یک حرکت غیراخلاقی از سوی بازیکنان تیم نیروی زمینی بر روی 90 بودیم، گل دوم ارومیه نیز با گلزنی«وحید نعمتی» به ثمر نشست و نتیجه این دیدار، دو به صفر به سود تیم مهمان دنبال شد.

در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر  صفر به سود ارومیه خاتمه یافت تا 90 به مرحله بعدی جام حذفی راه یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، تیم 90 ارومیه از تیم‌های پرطرفدار در استان بوده که با وجود مشکلات مالی شدید، اما نتایج بسیار مطلوبی در لیگ دسته یک و جام حذفی کسب کرده و چشم امید به حمایت مسوولان استانی دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار