مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: از محل کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها هفت هزار و ۲۱۳ بسته تحصیلی به ارزش سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در میان دانش‌آموزان استان توزیع شد.
کد خبر: ۷۸۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۴ 30 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی عزیز سهندی ، با اشاره به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی اقدام به تامین بسته‌های تحصیلی برای دانش‌آموزان مددجویان کرد، اظهار کرد: از محل کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها هفت هزار و ۲۱۳ بسته تحصیلی به ارزش سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در میان دانش‌آموزان استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها شامل یونیفرم‌های مدارس، کیف، کفش، نوشت‌افزار و سایر اقلام تحصیلی بوده است، افزود: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها از محل کمک‌های مردمی ۱۳ هزار و ۹۸۹ جلد دفتر در اختیار دانش‌آموزان کم‌بضاعت قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با اشاره به جمع‌آوری بیش از سه میلیارد تومان کمک در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در سطح استان ادامه داد: مرحله دوم این جشن نیز دهم مهر ماه با توزیع ۳۰۰ هزار پاکت در دو هزار مدرسه سطح استان برگزار خواهد شد.

 وی همچنین از قبولی ۱۰۰ نفر از فرزندان مددجویان آذربایجان‌غربی در آزمون کنکور امسال خبر داد و تصریح کرد: از بین این تعداد ۲۸ نفر موفق به کسب رتبه‌های برتر شده‌اند که تامین هزینه‌های تحصیلی و شهریه آنها بر عهده کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرگزاری فارس در حال حاضر ۱۵ هزار دانش‌آموز و یک‌ هزار و ۶۰۰ دانشجو در آذربایجان‌غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار