معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه ازاد ماکو گفت:‌ سامانه گمرکی و تجهیزات ورودی شهرک صنعتی شماره یک ماکو به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۸۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ 30 September 2019

 

 

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ابراهیم جلیلی گفت: با پیگیری های جدی، همراهی و هماهنگی مدیرکل گمرک بازرگان، نمایندگان گمرک جمهوری اسلامی ایران و سازمان در شهرک صنعتی امروز بهره برداری از سامانه گمرکی و تجهیزات مربوطه ازجمله باسکول استاندارد و کالیبره و سامانه برخط گمرک آغاز شد. 

وی افزود: این عملیات موجب تسهیل و کاهش هزینه ها و تشریفات گمرکی مرتبط با فرآیندهای واردات دستگاه ها و مواد اولیه واحدهای تولیدی شهرک مذکور خواهد شد.

جلیلی ضمن تشکر از همراهی و تعامل سازنده اداره کل گمرک بازرگان و همچنین سعه صدر صاحبان صنایع گفت: تسهیل و تسریع امور مرتبط با واحدهای تولیدی یکی از ماموریتهای اصلی این سازمان بوده و برنامه ریزی برای بهره مندی تمامی شهرکها و نواحی صنعتی مستقر در منطقه در دستور کار قرار دارد.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: انتظار می رود تمکین به قانون همراه با تعامل و همدلی مضاعف تمامی دستگاه های دولتی؛ بستر جذب سرمایه گذاری و حمایت از بنگاه های کسب و کار را مهیا ساخته و پیشران توسعه منطقه شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار