مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی خبر داد؛
  مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت: یازدهمین جشنواره نخستین واژه آب از اول مهر ماه در بیش از ۳۸ شهر آذربایجان غربی آغاز و تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۷۸۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸ 30 September 2019


 داریوش رضایی با اعلام این مطلب گفت : یازدهمین جشنواره نخستین واژه آب از اول مهر ماه در بیش از ۳۸ شهر آذربایجان غربی آغاز و تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت.

 مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی ادامه داد: برنامه های یازدهمین جشنواره نخستین واژه آب با عناوین مختلف نظیر مسابقه نقاشی 《آب = زندگی》، برگزاری کارگاه آموزشی برای اولیاء دانش آموزان، برگزاری مراسمات زنگ آب در مدارس سطح استان، برگزاری کلاس های آموزشی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی در بیش از ۳۸ شهر استان، برگزاری کلاس های آموزشی ویژه دانش آموزان اول ابتدایی به صورت متمرکز در بیش از ۵ شهرستان با حضور گروه های هنری و نمایشی و استفاده از ظرفیت سمن ها و گروه های اجتماعی مردم نهاد برگزار خواهد شد.

 این مقام مسئول به اهمیت فرهنگ سازی مصرف آب در بین آحاد مردم پرداخت و افزود: در سال جاری برنامه ریزی و هماهنگی های لازم جهت فرهنگ سازی و آگاهی بخشی برای بیش از ۱۰ هزار دانش آموز و ۲ هزار زن خانه دار انجام شده است.

 مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به فراخوان مسابقه نقاشی《آب = زندگی》که در دو مقطع کودک و نوجوان برگزار می شود، گفت: مرحله استانی این مسابقه از اول مهر ماه آغاز شده و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.

 وی با بیان اینکه داوری آثار ارسالی، یکم تا ۱۵ آذر ماه انجام خواهد شد، ابراز داشت: نمایشگاه آثار برتر از ۲۴ تا ۳۰ آذرماه به مدت یک هفته با حضور و بازدید دانش آموزان برپا می شود.

 رضایی اظهار داشت: مراسم اختتامیه که با حضور مدیران کمیته سازگاری با کم آبی در استان، مدیران صنعت آب و آب و فاضلاب برگزار می شود از برگزیدگان تجلیل شده و ۱۰ اثر برتر برای شرکت در مرحله کشوری به آبفای کشور ارسال می شود.

وی تصریح کرد: این مسابقه به همت شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی و با همکاری ادارات استانی نظیر آموزش و پرورش، شرکت آب منطقه ای، سازمان حفاظت محیط زیست، اداره کل جهاد کشاورزی، استانداری و اداره کل صمت برگزار می شود.

 مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به مرحله کشوری نیز از ۱۵ تا ۲۶ دی ماه است، خاطرنشان ساخت: داوری آثار کشوری از اول لغایت دهم بهمن ماه خواهد بود که آثار برتر با برپایی نمایشگاه در معرض بازدید دانش آموزان قرار گرفته و با برگزاری مراسم اختتامیه از برگزیدگان تجلیل به عمل می آید./صاباح نیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار