رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی گفت: پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کار آفرینی دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی برگزار می شود.
کد خبر: ۷۸۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ 02 October 2019

 

 

به گزارش تابناک آذربایجان غربی دکتر رسولی صدقیانی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی صبح روز چهارشنبه در گفتگو با روابط عمومی این دانشگاه گفت: پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی این دانشگاه از 14 مهرماه سال جاری لغایت 17 مهرماه از ساعت 14 الی 19 در محل نمایشگاهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در بلوار سربازان گمنام برگزار می شود. 

 

 وی با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه هر سال در راستای معرفی و آشنایی با توانمندیها و دستاوردهای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برای بازدید عموم استقرار می یابد. 

 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با اشاره به اهداف و رسالت این دانشگاه در زمینه آموزشهای مهارتی گفت: رشته های تحصیلی این دانشگاه به تناسب نیاز بازار کار استان و در راستای اشتغالزایی جوانان جویای کار، مهارت محور بوده و دانشجویان و فارغ التحصیلان با کسب تخصص لازم می توانند جذب بازار کار شده و کار آفرینی کنند. 

 

وی در ادامه با دعوت از عموم مردم برای بازدید از نمایشگاه مذکور افزود: پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیش از 40 غرفه از مراکز آموزش علمی کاربردی استان و کانون دانش آموختگان این دانشگاه، ساعت 14 روز یکشنبه 14 مهرماه افتتاح خواهد شد و روز چهارشنبه 17 مهر ماه با برگزاری مراسم اختتامیه خاتمه خواهد یافت. 

 

دکتر رسولی صدقیانی همچنین اظهار کرد: برگزاری کارگاه آموزشی و مشاوره کار آفرینی از جمله فعالیتهای های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.           

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار