رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای آذربایجان غربی گفت: لازمه تشکیل جامعه مترقی وجود دانشگاههای فعال و با کیفیت در آن جامعه است.
کد خبر: ۷۸۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷ 03 October 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی یوسفی در جلسه تودیع و معارفه ریاست دانشگاه فنی وحرفه ای استان که در سالن اجتماعات دانشکده فنی وحرفه ای شهید قاضی طباطبایی برگزار شد افزود: دانشجو محور بودن باعث رسیدن به اهداف می شود بنابراین اولویت اصلی دانشگاه رشد و بالندگی دانشجویان است.

یوسفی با اشاره به اینکه باید در مسیر توسعه دانشگاه ها گام های اساسی تری برداشته شود خاطرنشان کرد: هنرستان ها و دانشگاه ها باید توسعه یافته شود چرا که لازمه رسیدن به جامعه مترقی داشتن دانشگاههای فعال و با کیفیت است.

وی یاد آور شد: آذربایجان غربی دارای بستر و شرایط مناسب برای رشد و توسعه بوده و برای شکوفایی استعدادها باید جامعه دانشگاهی را توسعه دهیم.

در ادامه یعقوب پوراسد رئیس سابق دانشگاه فنی وحرفه ای آذربایجان غربی با بیان اینکه دانشگاه فنی وحرفه ای استان   سال  ۹۳رتبه ۱۷۵ آموزشگاهی را در کشور داشت تصریح کرد:  خوشبختانه با تلاش و برنامه ریزی ها ی صورت گرفته توانستیم آموزشگاه را به دانشکده تبدیل کرده و در حال حاضر رتبه ۹ کشوری را کسب کنیم.

وی بااشاره به اینکه به شدت با کمبود نیرو در دانشگاه فنی وحرفه ای روبرو هستیم  ادامه داد: در مدت این چند سال علی رغم کمبودها توانستیم به رسالت های اجتماعی،علمی، پژوهشی،  فرهنگی و سیاسی بدون توجه به قومیت و مذاهب دست یافتیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار