امام جمعه سابق سلماس بر لزوم استقامت و پایداری در برابر دشمنان برای پیشرفت ترقی کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۷۸۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰ 03 October 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام سید محمد موسوی در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه سلماس اظهار کرد: درست است مشکلاتی از جمله بیکاری جوانان و فساد در کشور وجود دارد اما وظیفه ما استقامت و پایداری در مقابل دشمنان است.

حجت الاسلام موسوی بابیان اینکه در هر انقلاب و حرکتی، نقش رهبری تعیین کننده و کلیدی است و باید شکرگزار باشیم که رهبران انقلاب اسلامی از نسل پاک علی(ع) هستند تصریح کرد: درود و رحمت خداوند بر این امت و ملت غیور ایران باد که در همه صحنه های ملی و مذهبی و تنگناهای حساس کشور حضور و مشارکت جهادگونه داشتند و دین و کشور و رهبر خود را پشتیبانی کردند.

وی افزود: این نظام خون بهای هزاران شهید بزرگوار است و همه مدیون خون شهداییم و اکنون بواسطه همین خون های ریخته شده مجموعه نیروهای نظامی ما در اوج اقتدار و سربلندی به سر می برند و اگر دشمن و کشورهای مرتجع منطقه دست از پا خطا کند با قاطعیت و توان بالای نظامی و موشک های نقطه زن جمهوری اسلامی ایران به فنا خواهند رفت.

امام جمعه سابق سلماس گفت: از تمامی اقشار مردم سلماس در طول مدت خدمتم طلب حلالیت می‌کنم و برای امام جمعه جدید شهرستان سلماس در این مسیر خطیر ارزوی موفقیت دارم و از تمامی حضار، مسئولین، ائمه جمعه، بردران اهل تسنن و عزیزانی که در این مراسم حضور یافته اند قدردانی میکنم.

حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی امام جمعه سلماس نیز در این مراسم افزود: با توجه به هجمه سنگین فرهنگی دشمن علیه کشورمان با تمام ابزار و تجهیزاتشان و نیز مسئولین خطیر فرهنگی امام جمعه، امیدواریم با حمایتهای مردم و مسئولین و دستگاه های فرهنگی بتوانیم در این مسیر گام های موثری برداریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار