امام جمعه ارومیه بر ضرورت توجه به مسئله گردشگری سلامت تاکید کرد.
کد خبر: ۷۸۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ 04 October 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد امام جمعه ارومیه بااشاره به ظرفیت بالای گردشگری در آذربایجان غربی یاد آور شد: مسئله گردشگری در شرایط فعلی مسئله مهم و اساسی است بنابراین مسئولان تسهیلات گردشگری را در اختیار متولیان امر گردشگری قرار دهند.

وی ادامه داد: به مسئله گردشگری به ویژه گردشگری سلامت با هدف توسعه اشتغال توجه شود.

امام جمعه ارومیه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع پاسداران اظهار کرد: معنویت، توکل ، توسل، دعا و انس با قرآن باید در سپاه ساری و جاری باشد و فرماندهان سپاه و نیروهای مسلح این سخنان رهبری را نصب العین کارهای خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به نزدیک شدن به اربعین ابا عبدالله و وجود نا آرامی ها در عراق تصریح کرد: باتوجه به اهمیت پیاده رویی اربعین در استحکام و تثبیت دین،هدف دشمن از ایجاد ناآرامی در عراق برای ممانعت از این پیاده روی است ولی امت اسلامی باهوشیاری جلو این توطئه را خواهند گرفت.

وی هوشیاری در گزینش افراد متخصص و انقلابی را در انتخابات آتی را مهم دانست و اظهار کرد: معیارهای انتخاب افراد باید براساس دین باشد و افراد شایسته را برای نمایندگی مردم استان انتخاب کنیم.

امام جمعه ارومیه بااشاره به روز سالمندان و تاکید دین اسلام به احترام به والدین خاطرنشان کرد: ایجاد خانه های سالمندان در دین اسلام سفارش نشده و نگهداری  پدر ومادر در خانه سالمندان فرهنگ غلط و اشتباهی است.

وی بااشاره به زمین گیر شدن پروژه توسعه میدان امام ارومیه افزود: متاسفانه فضای مجازی برای مسئولان استان تصمیم گیرنده شده و به دلیل عدم وجود مسئولان متخصص این حوزه در استان تاکنون کسی به بررسی معایب و مزایای این طرح توجه نکرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار