فرمانده هنگ مرزی خوی در مراسم بزرگداشت هفته نیروی انتظامی گفت : مشارکت و همکاری مردم با پلیس در ایجاد امنیت از افتخارات نیروی انتظامی و هنگ مرزی کشور است .
کد خبر: ۷۸۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷ 05 October 2019


به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
سرهنگ امامعلی خدایاری فر، فرمانده هنگ مرزی خوی در مراسم بزرگداشت هفته نیروی انتظامی ، در مورد پلیس جامعه محور و مردمی گفت : پلیس جامعه محور، یعنی مشارکت مردم هم در درون سازمانی وهم در جامعه نهادینه و عملیاتی شود که این مستلزم تدبیر و فراهم آوردن سازوکارها و الزامات مشارکت مردم در امور انتظامی و مرزبانی برای پیشگیری از جرم است و این مشارکت و همکاری مردم با پلیس در ایجاد امتیت از افتخارات نیروی انتظامی و هنگ مرزی است .
وی در ادامه افزود : نگاه منصفانه و واقع بینانه به کار نامه مرزبانی نیروی انتظامی بیانگر افتخارات وموفقیت های قدرتمنداین نیرو در عرصه مواجهه با پدیده های متنوع وپیچیده ماموریتی و مدیریت و رویارویی هوشمندانه با حوادث ورخ داد های کشور به ویژه در یکسال اخیر که توسط بدخواهان انقلاب و نظام بوجود آورده اند و در صدد رویارویی با انقلاب اسلامی برآمده اند می باشد. وعبورپیروزمندانه ناجا و سایر نیرو های مسلح از میدان ، سبب نقش برآب کردن توطئه های شیطانی دشمنان اسلام و شکست آنان سبب شده است .

سرهنگ خدایاری فر درادامه گفت : با نگاهی به عملکرد مرزبانی نیروی انتظامی که ۲۸ سال از تشکیل آن می گذردمی توان به جرات گفت ، این نیرو به عنوان بخشی از حاکمیت که مسئول حفظ امنیت ، آسایش و آرامش عمومی است با شجاعت مثال زدنی توانسته در مقابله با تهدیدات مرزی ناشی از سناریو های ضد امنیتی گروهک های تروریستی وابسته با سرویس های دشمنان بایستد وهمچنین وبا اشرار، مفسدان ، قانون گریزان ، آشوب طلبان،تهدید گران و برهم زدگان نظم امنیت مقتدرانه بایستند و برخورد کنند.
فرمانده هنگ مرزی در پایان سخنان خود خطاب به خانواده های معظم شهدای ناجا و هنگ مرزی گفت : ما پرسنل نیروی انتظامی و هنگ مرزی در راه صیانت از مرزهای کشور وحفظ حرمت خون شهدا تا آخرین لحظه از پای نخواهیم نشست و این راه مقدس را ادامه خواهیم داد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار