عصر امروز از سری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال 90 ارومیه مقابل داماش گیلان در شهر رشت به تساوی رسید.
کد خبر: ۷۸۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲ 05 October 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی عصر امروز از سری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال 90 ارومیه مقابل داماش گیلان در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار« وحید بیاتلو» سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه، ترکیب عبدالصمد احمدی، سیروس صادقیان، امین عباسی، وحید نعمتی، داود شاهواروقی، فرشاد اسدی، محمد فلاحیان، علیرضا قاسمی، علی کرمی، پیمان پورصادقی و سعید کاظمی به زمین بازی فرستاد.

در نیمه نخست این بازی با وجود تلاش‌های دو تیم و خلق موقعیت‌های خطرناک گلزنی، اما هیچ گلی وارد دروازه‌ها نشد و دو تیم با نتیجه بدون گل به رختکن رفتند.

با آغاز نیمه دوم بازی، یکی از مدافعان 90 ارومیه یعنی امین عباسی کارت زرد از داور بازی دریافت کرد.

در ادامه، سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه دست به تعویض نخست زد و سیدمحمد ابوترابی را به جای سعید کاظمی به میدان فرستاد.

چند دقیقه بعد، باز هم با خطایی که توسط بازیکنان ارومیه‌ای رخ داد، این بار پیمان پورصادقی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

در ادامه وحید بیاتلو دست به تعویض دوم خود زد و امید رضایی را به جای پیمان پورصادقی وارد بازی کرد.

در دقایق پایانی نیمه دوم بازی، ارومیه صاحب کارت زرد سوم شد و امید رضایی مهاجم تیم فوتبال 90 از داور مسابقه کارت دریافت کرد.

سرانجام این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید و تیم فوتبال 90 ارومیه در بازی خارج از خانه، صاحب یک امتیاز شد.

وحید بیاتلو سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه در پایان این بازی با تاکید بر اینکه تمامی مسابقات لیگ دسته یک، دشوار و سخت است اظهار کرد: دو تیم موقعیت‌های گلزنی داشته اما تیم 90 ارومیه چند موقعیت 100 درصد گلزنی را از دست داد.

وی تاکید کرد: کسب مساوی بدون گل مقابل تیم قدرتمند داماش گیلان بسیار ارزشمند بود.

با این نتیجه بدون گل، تیم فوتبال 90 ارومیه با 14 امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم‌ فجرسپاسی در رده ششم جدول رده‌بندی ایستاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار