شهردار خوی گفت : بیش از ۱۰۰۰ شهروند مناطق محروم درکلاس های آموزشی خانه محله شهرداری خوی شرکت نمودند.
کد خبر: ۷۸۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹ 06 October 2019
 
به گزارش خبرنگارتابناک آذربایجان غربی از خوی محرم اکبرزاده شهردار خوی از ارائه آموزشهای رایگان در ۲۳ زمینه مختلف در خانه محله شهرداری خبر داد وگفت :  با بهره برداری ازاولین خانه محله شهرداری خوی طی نیمه اول سال جاری استقبال مناسبی از سوی خانواده ها برای حضور در کلاس های این مجموعه صورت گرفت و در مجموع طی نیمه اول سال جاری تعداد کلاس های آموزشی ترویجی خانه محله شهرداری به ۲۳ زمینه مختلف رسید. 
 
وی تاکید کرد: استفاده از متخصصین و کارشناسان مجرب و فراهم ساختن زمینه مناسب برای آموزش با امکانات مناسب در خانه محله و تنوع زمینه های ارائه خدمات موجب شده تا کلاس های این مجموعه با استقبال مردمی مواجه شود. 
 
اکبرزاده تصریح کرد: طی نیمه اول سال بیش از ۵۵۶ ساعت جلسه در خانه محله تشکیل شده و بیش از ۱۰۰۰ شهروند در کلاس های فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و اطلاع بخشی خانه محله شهرداری شرکت داشتند. 
 
شهردار خوی گفت :  مهارت های زندگی، تاب آوری، طرح کرامت شامل نحوه رفتار با فرزندان،همسر، همسایگان، بهداشت روان، کتابخوانی، بلوغ جسمانی ، روانی و پیشگیری از آسم، آموزش های ویژه آشنایی همگانی سرقت و نحوه شناسایی، احکام و اصول دینی ، مشاوره های تحصیلی ، بهداشت با رویکرد مواجهه با اثرات بیماری هاری ، آسیب های اجتماعی و طرح مانا ، فوتبال و مربیان فوتبالی، آزمایشات و آموزش های عمومی از سوی تیم پزشکی، خیاطی در دو دوره ، کمک های اولیه ، فرزند پروری ، کلاس های تقویتی ریاضی و زبان انگلیسی ، آمادگی در برابر مخاطرات، دم نوش های گیاهی ، اورژانس ۱۱۵ ، تحکیم بنیان خانواده ، نقاشی ، سفالگری و قصه گویی از جمله موضوعاتی بودند که در طول نیمه اول سال از سوی مربیان و متخصصین نهادهای مختلف شهرستان در خانه محله بصورت رایگان برای خانواده ها آموزش و خدمات آگاهی بخشی ارائه شده است. 
 
شهردار خوی افزود : آموزش های خیاطی با ۳۶۷  ساعت آموزش ، آسیب های اجتماعی با ۷۴ ساعت برای دختران و پسران ، کلاس های ریاضی و زبان در مجموع دو کلاس با ۱۴۵ ساعت بیانگر بیشترین میزان مشارکت خانواده ها و دانش آموزان بوده و مشاوره های خانواده بصورت عمومی و اختصاصی نیز با استقبال خانواده ها مواجه بوده است. 
 
اکبرزاده اضافه نمود : این کلاس ها با حضور کارشناسانی از نهادهای شهرستان همچون نیروی انتظامی، سپاه ، هلال احمر، دانشکده علوم پزشکی ، فنی و حرفه ای برخی از مراکزآموزشی و فعالین حوزه هنر تشکیل می شود. 
 
اکبرزاده در پایان سخنان خود گفت: با توجه به آغاز فصل جدید تحصیلی و شروع فصل پاییز بخشی از کلاس های این خانه همچنان در حال برگزاریست و تشکیل کلاس باموضوعات مختلف دیگری نیز طی بررسی های صورت گرفته در دستور کار قرار دارد. 
 
لا م به ذکر است : اولین خانه محله شهرداری خوی با سه طبقه در ۵۲۵ متر مربع  و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال در خیابان بعثت ( جاده پکاچیک) احداث و به بهره برداری رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار