مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی: مردم ایرادات طرح را برای بهبود روند اجرای آن به شرکت توزیع اطلاع دهند.
کد خبر: ۷۸۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵ 09 October 2019

به گزارش تابناک آذربایجان آذربایجان غربی، اکبر حسن‌کلو ضمن دعوت مردم به مشارکت حداکثری در اجرای طرح ملی قبض سبز عنوان کرد: طرح ملی قبض سبز حرکتی چند بعدی است که مزایای مختلفی برای مردم و جامعه دارد و امیدواریم مردم در گام‌های بعدی این طرح نیز مانند گام اول حداکثر مشارکت را داشته باشند.

وی افزود: گام اول اجرای طرح ملی قبض سبز که ارائه شماره تلفن‌های همراه مشترکین به مامورین شرکت توزیع بود و از اوایل شهریور ماه امسال شروع و با مشارکت و همکاری خوب مردم شریف استان تا مهر ماه پایان یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به گام بعدی طرح ملی قبض سبز تصریح کرد: گام بعدی اجرای طرح ملی قبض سبز مشارکت مردم با دانلود اپلیکیشن‌های خدمات غیرحضوری برق ایران می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت توانیر ایران به آدرسwww.tavanir.org.ir   از طریق منوی طرح ملی قبض سبز اقدام کنند.

مردم ایرادات طرح را برای بهبود روند اجرای آن به شرکت توزیع اطلاع دهند

وی اضافه کرد: فقط در صورت مشارکت و استفاده مردم از اپلیکیشن‌های خدمات غیر حضوری می‌توان در صورت وجود نواقص و ایرادات طرح به آن پی برد که در صورت بروز هر گونه مشکل در استفاده از این خدمات می‌توانند به شرکت توزیع نیروی برق انتقال دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار