با هدف ارتقاء تعاملات تفاهم‌نامه همکاری شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اداره کل انتقال خون استان امضا شد.
کد خبر: ۷۸۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴ 09 October 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی داوود صالح نمدی از امضای تفاهم‌نامه همکاری شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اداره کل انتقال خون استان خبر داد و گفت: این شرکت با هدف توسعه و ترویج فرهنگ نوع دوستی و صلح و ایثار در جامعه، تفاهم نامه همکاری با اداره کل انتقال خون استان امضا کرد.

وی اضافه کرد: ارتقای سطح دانش و آگاهی جامعه در زمینه بهداشت و سلامت خون و اشاعه فرهنگ اهدای خون سالم و داوطلبانه و بدون چشم داشت از اهداف دیگر انعقاد این تفاهم نامه است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به اهمیت اهدای خون سالم، بیان کرد: با توجه به اینکه  با اهدای خون سالم می توانیم زندگی دوباره را برای بیماران نیازمند به دریافت خون و فرآورده های خونی به اشتراک بگذاریم، بنابراین در جهت توجه به این مهم و اشاعه فرهنگ اهدا خون سالم و داوطلبانه بدون چشم داشت شرکت توزیع نیروی برق استان اقدام به امضای این تفاهم نامه کرده است‌.

صالح نمدی افزود: در مفاد این تفاهم نامه تعهدات مشترکی نیز برای طرفین در نظر گرفته شده است که برنامه ریزی در جهت ترویج اهداء خون و اجزای آن پلاسما، پلاکت و سلول‌های بنیادی یکی از این تعهدات می‌باشد.

وی تصریح کرد: همچنین طبق این تفاهم نامه مقرر شد تبادل تجربیات در خصوص روش‌های جذب مشارکت‌های مردمی و همکاری لازم در جهت تدوین استانداردهای علمی و عملی بین دو ارگان انجام شود.

شرکت توزیع نیروی برق استان همواره حامی انتقال خون

صالح نمدی تشریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی همواره در مناسبت‌های مختلف اقدامات لازم جهت مشارکت کارکنان در امر خداپسندانه اهداء خون را انجام داده و پس از این نیز طبق مفاد تفاهم نامه در امر اطلاع‌رسانی جهت ترویج فرهنگ اهدای خون سالم توسط داوطلبین از ظرفیت‌ها و امکانات لازم استفاده می‌کند.

صالح نمدی اشاره کرد: این تفاهم نامه همکاری طی مراسمی بین مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و مدیرکل انتقال خون استان تبادل و توسط طرفین به مدت یکسال امضا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار