ساعتی پیش تیم فوتبال 90 ارومیه در برابر تیم ملوان بندرانزلی صاحب سه امتیاز شیرین خانگی شد تا یک قدم دیگر به لیگ برتر نزدیک شود.
کد خبر: ۷۸۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷ 11 October 2019

به گزارش ابناک آذربایجان غربی عصر امروز در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، دو تیم 90 ارومیه و ملوان بندرانزلی به مصاف هم رفتند.

در ترکیب شاگردان«وحید بیاتلو»، سیدرسول حسینی، سیروس صادقیان، امین عباسی، مهدی محمدی، داود شاهواروقی، فرشاد اسدی، آرمان سوداگر، محمد فلاحیان، علیرضا قاسمی، علی کرمی و سعید کاظمی حاضر شدند.

در دقیقه سوم بازی، تیم 90 ارومیه صاحب ضربه پنالتی شد و « فرشاد اسدی» آن را به گل تبدیل کرد تا شاگردان بیاتلو با انرژی مضاعف‌تری بازی را دنبال کنند.

در ادامه باز هم تیم میزبان حملات خود را بر روی دروازه ملوانی‌ها انجام داد اما مهاجم 90 یعنی«سعید کاظمی» با خطایی که بر روی بازیکن حریف مرتکب شد از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

حملات نودی‌ها باز هم ادامه یافت تا اینکه «علیرضا قاسمی» توانست گل دوم بازی را به ثمر رساند و دو بر صفر از حریف شمالی خود پیش افتد.

این بازی در نیمه نخست، با همان نتیجه پیروزی برای تیم ارومیه‌ای به پایان رسید.

آغاز نیمه دوم بازی برای ملوانی‌ها خوش‌یمن نبود چرا که با حرکت غیراخلاقی یکی از بازیکنان این تیم، داور بازی کارت قرمز را نشان داد و وی را از زمین بازی اخراج کرد تا تیم مهمان 10 نفره به بازی ادامه دهد.

در ادامه، وحید بیاتلو دست به تعویض نخست تیم زد و پیمان پورصادقی را به جای سعید کاظمی وارد بازی کرد، در ادامه نیز سیدمحمد ابوترابی به جای فرشاد اسدی و اکبر صفرزاده به جای علی کرمی وارد بازی شدند.

در نهایت، این بازی با نتیجه دو بر صفر به نفع زردپوشان ارومیه‌ای به پایان رسید و تیم 90، سه امتیاز شیرین خانگی را از آن خود کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار