مشترکین برای دریافت قبوض خود به شکل قبلی از اپلیکیشن‌های مشاهده و پرداخت وزارت نیرو استفاده کنند
کد خبر: ۷۸۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 15 October 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی اکبر حسن‌بکلو در مصاحبه رادیویی خود در رابطه با حذف قبوض کاغذی بیان کرد: جهت اجرای هرچه بهتر طرح ملی قبض سبز و نیز استفاده از نظرات سازنده مشترکین کمیته استانی تشکیل شده است. 

حسن‌بکلو عنوان کرد: باتوجه به اجرایی شدن طرح ملی حذف قبوض کاغذی، مشترکین دیگر به شکل گذشته قبض‌های کاغذی دریافت نخواهند کرد و مشترکان می‌توانند قبوض خود را به صورت الکترونیکی دریافت کنند.

وی افزود: مشترکان برای دریافت و رویت اطلاعات قبوض خود به همان صورت قبلی به صورت الکترونیکی می‌توانند از لینک‌هایی استفاده کنند که در پیامک‌های شرکت توزیع نیروی برق به آن‌ها ارسال شده و تنها با ورود به لینک‌ها اطلاعات قبوض خود را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تصریح کرد: راه دیگر مشاهده و پرداخت قبوض اپلیکیشن وزارت نیرو می‌باشد که در سایت‌ توانیر قرار گرفته و مشترکان می‌توانند با استفاده از آن علاوه بر دریافت قبوض الکترونیکی، تمامی خدمات مشاهده و پرداخت را از طریق این اپلیکیشن دریافت کنند همچنین امکان ثبت اطلاعات از طریق تمامی نرم افزار‌های پرداخت الکترونیکی مانند آپ، روبیکا، سکه برای مشترکین سراسر کشور فراهم شده است.

* تشکیل کمیته استانی جهت اجرای هرچه بهتر طرح ملی قبض سبز

وی در ادامه با اشاره بر تشکیل کمیته استانی طرح ملی قبض سبز، گفت: در استان کمیته‌ای جهت بررسی نیازمندی‌های مشترکین تشکیل شده است تا در صورت بروز  مشکلاتی برای برخی مشترکین در جهت اصلاح این امور اقدامات لازم انجام شود و در اسرع وقت رفع گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار