طرح ملی قبض سبز به صورت سراسری جهت حذف قبوض کاغذی
کد خبر: ۷۸۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 15 October 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی داوود صالح نمدی ضمن تقدیر از همکاری مطلوب رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی طرح ملی قبض سبز بیان کرد: بدون تردید امروزه رسانه های جمعی به عنوان مهم‌ترین کانون درنظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی های عمومی جامعه و فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی دارند.

ارتباط با رسانه‌ها؛ کلید موفقیت در فرهنگسازی است

وی افزود: ارتباط صحیح با رسانه‌ها یکی از کلیدهای موفقیت در هر فرهنگسازی و تغییرات مثبت در جامعه است؛ چرا که رسانه‌ها نمایندگان افکار عمومی هستند و می‌توانند به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و مردم عمل کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: طرح ملی قبض سبز به صورت سراسری جهت حذف قبوض کاغذی راه‌اندازی شده که به جهت صرفه‌جویی‌های اقتصادی حاصل از حذف قبوض، تحقق دولت الکترونیک و کمک به محیط زیست توجه ویژه‌ای را از سوی تک‌تک مردم می‌طلبد.

وی ادامه داد: از ابتدای مطرح شدن طرح ملی حذف قبوض کاغذی اطلاعات به صورت مستمر در اختیار رسانه‌های مکتوب و نوشتاری قرار گرفته تا امر اطلاع‌رسانی و تشریح چگونگی اجرای طرح به مردم تسهیل شود.

پیوستن اصحاب رسانه به کمپین اجتماعی حذف قبوض کاغذی

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اضافه کرد: با توجه به مزایای همگانی اجرایی شدن طرح ملی قبض سبز جهت پیشبرد هر چه بهتر این طرح، کمپین اجتماعی حذف قبوض کاغذی در فضای مجازی با نام "نوبت شماست" راه‌اندازی شد و اصحاب رسانه در کنار مردم و مسئولین به این کمپین پیوسته و از طرح ملی حذف قبوض کاغذی حمایت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار