امیر فرهاد آریانفر در گفتگو با تابناک:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش، ارتش را متعلق به مردم دانست و گفت: با تمام ظرفیت به زائران اباعبدالله (ع) خدمت خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۸۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 17 October 2019

امیر فرهاد آریانفر در گفتگو با  خبرنگار تابناک اظهار داشت:ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام ظرفیت خودش در ادامه خدمات رسانی به زوار کربلای معلی اقداماتی را به مرحله اجرا در آورده، از جمله احداث پارکینگ اختصاصی به مساحت 40 هکتار با ظرفیت قابل ملاحضه به منظور استقرار خودروهای سواری زوار، اختصاص یک پارکینگ 56 هکتاری برای اتوبوس هایی که زوار را جا به جا می کنند.

وی خاطر نشان کرد:اختصاص یک بیمارستان مجهز با تمام ظرفیت های کادر متخصص، شامل دو اتاق عمل، رادیولوژی، بخش دندان پزشکی، آزمایشگاه، اتاق icu و ۶۰ تخت درمانی در این بیمارستان قرار داده شده تا کنون به لطف و عنایت الهی خدمات خوبی را به زوار ارائه داده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش تصریح کرد:گروه های امدادی ارتش در پشتیبانی از این بیمارستان در پادگان ابوذر مستقر هستند، علاوه بر این ارتش جمهوری اسلامی ایران یک هواپیمای غول پیکر c۱۳ برای انتقال زواری که مصدوم می شوند اختصاص داده ،و پایش تصویری را در عمق خاک عراق داریم که به وسیله دوربین های پیشرفته تا ۱۵ کیلومتر و استفاده از بالن هایی که مجهز به دوربین هستند همچنین استفاده از پهپاد برای رصد منطقه و حرکت زوار، این تصاویر در یک اتاق مانیتورینگ توسط ستاد اربعین قرارگاه ارتش هدایت و کنترل می شوند.
 

امیر آریانفر افزود: روزانه بین ۱۰ تا ۳۰ هزار ظرفیت پخت غذا در وعده های صبحانه، نهار و شام پیش‌بینی کردیم که در حال حاضر  این خدمات را به زوار ارائه می دهیم به علاوه مسئولیت و امنیت مرز بر عهده ارتش است، در حال حاضر نظم را برقرار است این بخشی از کار است که مسئولیتش با ارتش است و علاوه بر اقداماتی که صورت گرفت حضور پربرکت تعداد قابل توجهی از خادمین ارتش در بحث خدمات رسانی است که اکثراً داوطلبانه آمدند.

وی در پایان با اشاره به اینکه ارتش متعلق به ملت است گفت: نیروها ما عاشقانه پای کار آمدند که خدمات خود را به زوار ارائه دهند و ملت قهرمان ایران مطمئن باشند ارتش جمهوری اسلامی با تمام ظرفیت و توان همچنان در خدمت ملت قهرمان ایران است ما از ملت ممنونیم که این راهپیمایی پر شور را رقم زدند و به مولای خود لبیک گفتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار