نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان استانی به بازاریابی فروش محصولات کشاورزی توجه ویژه ای داشته باشند.
کد خبر: ۷۹۱۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ 25 October 2019

حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز، ۳آبان در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه با بیان اینکه مشکل سیب استان هر ساله تکرار می شود و لازم است پایانه صادرات سیب در استان ایجاد شود گفت: مسئولان باید به صورت جدی و با مدیریت به بازاریابی محصولات کشاورزی بپردازند.

امام جمعه ارومیه با ابراز تاسف از عدم‌ مدیریت فروش محصولات کشاورزی و انباشت محصول در دست کشاورزان استان تصریح کرد: لازم است از وجود اساتید مجرب،نمایندگان مجلس و مسئولان برای حل مشکل کشاورزان استان استفاده شود.

وی با تاکید براینکه باید عدالت آموزشی در مدارس رعایت شود، گفت: باید همه دانش آموزان از وجود معلمان و مدارس خوب بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه آموزش و پرورش کشور نیازمند توجه بیشتری‌است، با تاکید بر اینکه بر آموزش و تربیت معلمان باید توجه شود یادآور شد: معلمان به عنوان الگوی خیل عظیمی از دانش آموزان هستند، لذا مسئولان آموزش و پرورش بر تربیت معلمان اهمیت ویژه ای قائل شوند.

وی بر لزوم مدیریت بر بارندگی‌ها توسط مسئولان تاکید کرد و گفت: مسئولان باید آسیبهای موجود را شناسایی و تدبیرهای لازم را برای مدیریت بحران احتمالی بیاندیشند.

امام جمعه ارومیه بر اهمیت قناعت در زندگی تاکید کرد و افزود: باتوجه به وجود مشکلات اقتصادی و تحریم ها در کشور، لازم است تمامی مسئولان و مردم قناعت کنند و از اسراف خودداری شود.

حجت الاسلام قریشی بر اهمیت زیارت قبور ائمه اطهار تاکید کرد و گفت: یکی از نعمتهای خدا وجود قبر امام رضا (ع) در کشور ماست،لذا باید از این نعمت نهایت بهره را برد و از زیارت قبور اهل بیت نباید غفلت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار