شهردار خوی گفت : ۲۴۸ پروانه ساختمانی با ۵۵۸ واحد مسکونی در ۶ ماهه نخست سال ۹۸ در خوی صادر شد .
کد خبر: ۷۹۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳ 28 October 2019




به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی محرم اکبرزاده شهردار خوی از صدور بیش از ۲۴۸ پروانه ساختمانی در شش ماهه اول سال ۹۸ خبرداد.
شهردار خوی ضمن اشاره به تسهیل روند صدور پروانه اظهار داشت : تسهیل سازی روند صدور پروانه ساختمانی، زمینه لازم برای ساخت و ساز از سوی شهروندان را فراهم می سازد و شهرداری تلاش می کند تا ساز و کارهای قانونی لازم برای تسهیل سازی این روند را بکار گیرد.

اکبرزاده تاکید کرد: تعداد ۲۴۸ پروانه ساختمانی با ۵۵۸ واحد مسکونی در ۶ ماهه اول سال از سوی شهرداری صادر شده و از ۲۴۸ پروانه ساختمانی صادره ، ۶۴ مورد پروانه در محدوده بافت فرسوده بوده است.

شهردار خوی گفت: متراژ عرصه کل پروانه های ساختمانی صادر ۷۳۶۸۷ متر مربع می باشد که در مجموع متراژ کلی زیربنای پروانه های ثصادره ۹۸۰۱۱ متر مربع بوده و از این متراژ زیربنا در حدود ۲۶۱۰۶ متر مربع زیربنای پروانه های صادره در محدوده بافت فرسوده شهری می باشد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد کمیسیون ماده ۱۰۰ اضافه کرد: تعداد ۱۷۲۴ مورد پرونده در جلسه کمیسیون ماده ۱۰۰ مورد بررسی قرار گرفته و ۱۳۵۴ رای نهایی صادر شده است.

اکبرزاده در پایان سخنان خود گفت: تعداد ۵۰ جلسه بدوی و ۵۱ جلسه تجدید نظرکمیسیون ماده صد تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار