رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 4 بسته جعبه سوهان حاوی 800 گرم نریاک در شهرستان آبیک خبر داد.
کد خبر: ۷۹۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ 30 October 2019

کشف مواد مخدر در جعبه های سوهان در آبیک

به گزارش تابناک قزوین،سرهنگ " بیژن خدایی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت باند قاچاق مواد مخدر که در پوشش بسته های مواد خوراکی مواد مخدر را قاچاق می کنند موضوع شناسایی و دستگیری اعضای باند با هماهنگی قضائی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی واطلاعاتی انجام شده یکی از اعضای باند دستگیر و در بازجوئی فنی ماموران مشخص شد مقادیری مواد مخدر از یکی استان های همجوار به استان قزوین منتقل خواهد شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اضافه کرد: بلافاصله با بررسی و تحقیقات صورت گرفته ماموران پلیس مبارزه با مخدر استان و عوامل انتظامی شهرستان "آبیک" حین کنترل معابر  در شهر آبیک موفق به شناسایی فردی که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت در حال انتقال مواد بود شده و در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر ودر بازرسی از وسایل همراه وی 4 جعبه سوهان که مواد مخدر را در زیر سوهان جاسازی کرده بودند به مقدار 800 گرم  کشف کردند.

سرهنگ خدایی عنوان کرد:در بازرسی از منزل متهم مقدار 55 گرم سوخته تریاک، یک دستگاه وکیوم حرارتی و دستگاه بسته بندی پلاستیکی کشف شد.

وی در پایان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار