فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: بسیج در گام دوم انقلاب باید نقش موتور محرکه را برای رونق تولید در کشور ایفا کند.
کد خبر: ۷۹۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ 01 November 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سرهنگ کریم علی نژاد در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان شرکت کننده در رزمایش الی بیت‌المقدس که در ارومیه برگزار شد،با اشاره به شرایط اقتصادی کشور اظهار کرد: بسیج در گام دوم انقلاب باید نقش موتور محرکه را برای رونق تولید و رسیدن به قله‌های پیشرفت ایفا کند.

سرهنگ علی‌نژاد بااشاره به اینکه ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته استکبار ستیزی خود را به دنیا نشان داده است تصریح کرد: برگزاری رزمایش "الی بیت المقدس" با حضور ۶۴گردان از بیت المقدس و کوثر در سراسر آذربایجان غربی نشان دهنده این است که ملت ایران همچنان پای شعار مرگ بر آمریکای خود ایستاده اند.

وی بابیان اینکه هدف رزمایش "الی بیت المقدس" مردمی کردن دفاع و ارتقای توانمندی امنیتی و دفاعی است،خاطرنشان کرد: هدف دیگر این رزمایش تجدید قوا برای رسیدن به هدف برتر، یعنی آزادی فلسطین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با تاکید به اینکه تفکربسیجی امروزه جهانی شده است، یادآورشد: در گام دوم انقلاب بسیج بیش از گذشته در برابر زورگویان جهانی ایستادگی می کند و خدمت‌رسانی برای محرومیت‌زدایی را در اولویت کارهای خود قرار داده است.

سرهنگ علی‌نژاد برگزاری رزمایش "الی بیت المقدس" توسط بسیجیان را نوعی امید آفرینی برای دوستان و نشان اقتدار ایران در برابر دشمنان نظام اسلامی دانست.

 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار