«مصطفی کارخانه» سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه امروز یکشنبه /12 آبان/ بعد از شکست خانگی تیمش مقابل تیم سایپای تهران باز هم همچون هفته گذشته حاضر به گفت و گو با خبرنگاران نشد.
کد خبر: ۷۹۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸ 03 November 2019

سرمربی شهرداری ارومیه بعد از قبول دومین شکست بازیکنانش در هفته دوم لیگ برتر کشور حاضر به پاسخگویی در خصوص علت باخت تیمش نشد و این در حالی است که بیش از چهار هزار هوادار ارومیه‌ای حاضر در سالن چشم انتظار توضیحات سرمربی تیم محبوبشان بودند.
کارخانه بعد از 15 دقیقه منتظر گذاشتن خبرنگاران و عکاسان در سالن کنفرانس مطبوعاتی ورزشگاه 6 هزار نفری غدیر ارومیه در نشست خبری حاضر نشد و این امر موجب دلخوری اصحاب رسانه شد؛ وی هفته گذشته نیز پس از شکست تیم شهرداری ارومیه مقابل همنام گنبدی حاضر به گفت و گو با خبرنگاران نشده بود.

تیم والیبال شهرداری ارومیه امروز یکشنبه در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر کشور در دیداری خانگی با باخت ۳ بر ۲ مقابل تیم سایپای تهران دومین شکست خود را رقم زد تا برای دومین بار متوالی تیم شکست‌خورده در ست پنجم لقب بگیرد.

در این دیدار که ۲ ساعت و ۲۵ دقیقه به طول انجامید، تیم شهرداری ارومیه در ست‌های اول و سوم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۰ به برتری رسید اما ست‌های دوم، چهارم و پنجم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۳ به حریف خود واگذار کرد.

قضاوت این دیدار را «مرتضی اکرمی» با کمک «مهدی نویدی» بر عهده داشت و حمید حق‌بین و بهرام سلیمانی ناظران فدراسیون والیبال در این مسابقه بودند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه پنج‌شنبه هفته جاری /۱۶ آبان/ در خانه حریف میهمان تیم خاتم اردکان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار