کد خبر: ۷۹۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 08 November 2019

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی از پایگاه های اورژانس جاده ای استان بازدید و از نزدیک مشکلات این پایگاه ها را مورد بررسی قرار داد.پرویز یزدانپناه را در این بازدید شبانه ، سرپرست اورژانس 115 استان همراهی میکرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پرویز یزدانپناه در این بازدید مهمترین مشکلات پایگاه های اورژانس را بررسی کرد.
یزدانپناه ضمن خوب توصیف کردن عملکرد اورژانس استان گفت : فوریت های پزشکی جایگاه مهمی در حوزه ی خدمات اورژانسی درمانی برای استان دارد که عملکرد پرسنل استان خصوصا در خدمات دهی به مناطق روستایی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
سرپرست اورژانس 115 استان هم در این بازدید گفت : با توجه به کوهستانی و صعب العبور بودن جاده های استان و همچنین مکان استقرار برخی پایگاه های جاده ای که در کانکس مستقر می باشند و تهیه برخی امکانات پزشکی ، انتظار داریم ،در خصوص رفع این مشکلات مساعدت لازم صورت گیرد.
دکتر یزدانپناه با بیان اینکه از هیچ کمکی برای بهتر ارایه دادن خدمات مطلوب به بیماران و مصدومین جاده ای ، شهری و روستایی کوتاهی نخواهم کرد ، گفت : انشاالله کمبودهای ساختمانی و فیزیکی مورد برسی قرار می گیرد و این کمبودها با توجه به اولویت و در نظر گرفتن منابع برطرف خواهند شد.
لازم به توضیح است ، پرسنل اورژانس در پایگاه های مورد بازدید از حضور سرپرست دانشگاه در جمع خود و بررسی مشکلات در گفتگوهای چهره به چهره تشکر کردند و خواستار توجه ویژه به برطرف نمودن مشکلات شدند که یزدانپناه هم وعده همکاری ویژه داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار