آذربایجان غربی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از آمادگی علوم پزشکی استان برای کمک خبرداد.
کد خبر: ۷۹۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸ 08 November 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی دکتر جواد آقازاده بابیان اینکه پس از احساس زلزله بامداد امروز در سطح استان، بلافاصله EOC دانشگاه فعال و آماده باش به واحدهای دانشگاه اعلام شد،گفت: همزمان با گزارش گیری از شهرستانهای استان، پیگیری محل دقیق زلزله از مراجع قانونی از جمله EOC کشور و ارتباط با استانهای همجوار بعمل آمد.

وی ادامه داد: بعد از اینکه مشخص شد در استان مشکل حادی وجود ندارد و محل زلزله در استان همجوار یعنی در آذربایجان شرقی هست با مسئولین اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ارتباط برقرار شد و آمادگی دانشگاه علوم پزشکی استان جهت اعزام کمک های امدادی و سایر نیازمندیها اعلام شد که بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه همکاران اورژانس جهت کمک رسانی عازم تبریز شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی علوم مزشکی استان دکتر آقازاده افزود: با توجه به اینکه اقدامات درمانی توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز مدیریت شده بود و نیازی به  کمک درمانی اضافی وجود نداشت ، اتوبوس آمبولانس اعزامی برگشت داده شد.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی برای هرگونه کمک به مردم آسیب دیده در حوزه های بهداشتی و درمانی آمادگی کامل خود را اعلام می کند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار