این فعال سیاسی ادامه داد: اگر این ساز و کار به هر فردی برای حضور در صحنه برسند بنده نیز تابع خواهم بود. که باید گفت تاکنون شواهد حکایت از این دارد که ساز و کار مورد نظر هدایتخواه ، روشنفکر را تایید می کند و این سخن هدایتخواه هم یعنی اگر روشنفکر گزینه نهایی اعلام شود ، وی هم تبعیت خواهد کرد.
کد خبر: ۷۹۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ 12 November 2019

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سیاسی ، اتفاقات جبهه اصولگرایی در بویراحمد به شدت در حال دگرگونی های پی در پی است به گونه ای که هر از گاهی و پس از تشکیل جلسات ، وزنه حمایت ها به سمت یکی از چهره های مطرح سنگینی می کند.

نشست های اصولگرایان این شهرستان که اکثرا در حسینیه امام علی (ع) شهر یاسوج آن هم با مدیریت ستار هدایتخواه برگزار می شود پس از پایان هر نشست سوژه ای جدید خبری تحلیلی برای انتخابات با خود به همراه می آورد ! در نشستی که با مدیریت اصولگرایان طیف هدایتخواه ، فرخیانی به عنوان خروجی آن انتخاب شد ، تحلیل ها عمدتا بر پشت پرده های این تصمیم برای کنار گذاشتن مهدی روشنفکر دیگر گزینه قدرتمند اصولگرایان بویراحمد و دنا دور می خورد تا اینکه گزینه بودن فرخیانی با استقبال بسیار سرد مواجه شد و عملا چیزی از برجسته بودن نام وی برای انتخابات پیش رو نماند.
جبهه اصولگرایان بویراحمد در برزخ دو قطبی هدایتخواه و روشنفکر پس از آن نشست همچنان باقی مانده است.
حمایت ضمنی هدایتخواه از کاندیداتوری روشنفکر؟
 
شب گذشته نشست شورای ائتلاف مجمع نیروهای انقلاب برای تعیین 21 نفر شورای اصلی که بنابر تحلیل های سیاسیون هدف اصلی آن انتخاب گزینه نهایی جبهه اصولگرایان بویراحمد برای انتخابات پیش رو است تشکیل شد. هر چند بنابه هر دلیلی تاکنون اسامی این 21 نفر اعلام نشده است اما برخی از خبرهای ضد و نقیض و تایید نشده از احتمال یار بودن بخت روشنفکر نزد این 21 نفر حکایت دارد که اگر چنین اتفاقی رخ دهد و شورای اصلی (شانا شب) روشنفکر را انتخاب کند ، عملا دست هدایتخواه برای اعمال فشار ، بدون برگ برنده خواهد بود! و این نکته در مصاحبه ای که امروز ستار هدایتخواه با فارس داشته است تا حدودی تحقق چنین تحلیلی را به واقعیت نزدیک می کند!
بنابراین گزارش دبیر جبهه انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در پاسخ به این سوال که در صورت انتخاب از سوی مجمع نیروهای انقلابی به عنوان کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه بویراحمد و دنا آیا وارد عرصه انتخابات خواهید شد اظهار کرد: بنده نیز تابع نظرات جمع هستم. که برخی رسانه ها از آن با عنوان اعلام ضمنی حضور وی در انتخابات یاد کردند! اما هدایتخواه در ادامه نکته ای دیگر گفت که می توان گفت با کنار هم گذاشتن اتفاقات اخیر ، اتفاق دیگری به احتمال وقوع بسیار نزدیکتر است!
این فعال سیاسی ادامه داد: اگر این ساز و کار به هر فردی برای حضور در صحنه برسند بنده نیز تابع خواهم بود. که باید گفت تاکنون شواهد حکایت از این دارد که ساز و کار مورد نظر هدایتخواه ، روشنفکر را تایید می کند و این سخن هدایتخواه هم یعنی اگر روشنفکر گزینه نهایی اعلام شود ، وی هم تبعیت خواهد کرد.
نکته ای که در رخ دادن این حوادث تا رسیدن هدایتخواه به اجبار برای تن دادن به کاندیداتوری روشنفکر بسیار مهم است این است که روشنفکر اولا مطلقا از بازی های سیاسی طیف هدایتخواه نا امید نشد و اتفاقا بر تلاش های میدانی اش افزود و روز بروز بر هوادارانش افزود و حتی می توان گفت خود را بر سر زبان رقبایش هم انداخت! و ثانیا ، مهدی روشنفکر تحرکات جدی زیادی را در دیدار های متعدد با اعضای مرکزی جبهه انقلاب اسلامی استان آغاز کرده بود و همیشه از بی مهری های برخی از این اعضا نسبت به خود گله داشته است و خواستار دلیل عدم حمایت آن ها از خود شده بود که کسی هم جواب قانع کننده ای برای این بی مهری ها نداشته است! و بعید نیست تحرکات جدی روشنفکر در دیدار با اصولگرایان تاثیرگذار نهایتا وی را به گرفتن مزد تلاش هایش نزدیکتر کرده باشد.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
چرت
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
ظاهرا هدایتخواه به نفع درخشنده کنار رفته خخخخخخخخخخخخخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار