مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی:
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: مردم سختی‌ها را تحمل کرده و پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند ولی بی تدبیری را نمی‌پذیرند.
کد خبر: ۷۹۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۶ 22 November 2019

به گزارش تابناک قم، مرتضی نجفی قدسی، مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی، شامگاه پنجشنبه ۳۰ آبان ماه در گردهمایی اعضای انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه که به مناسبت سی و هشتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی در دارالقرآن این مفسر بزرگ قرآن برگزار شد گفت: امروز مردم برای ابراز وفاداری به نظام و رهبری و کشور به صحنه آمدند؛ در سرمای شدید، خانواده‌هایی با فرزندان خردسال خود به راهپیمایی آمده بودند که بیانگر آن است که با وجود گذشت ۴۱ سال از انقلاب، این جوشش در میان مردم وجود دارد.

وی تصریح کرد: مردم از دین منفک نمی‌شوند و از خون شهدایی که در راه انقلاب داده‌اند هرگز نمی گذرند، بنابراین تا جان در بدن دارند و تا آخرین قطره خون خود پای انقلاب و نظام و رهبری ایستاده اند و خدا را شاکریم که رهبری خبیر و آگاه داریم که کشور را از توفان‌ حوادث و فتنه‌ها عبور می‌دهد و در ایام کنونی هم با سخنان ایشان نقشه‌های دشمنان نقش برآب شد و توطئه‌های آنان در ایجاد ناامنی در کشور به نتیجه نرسید.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) با بیان اینکه مردم از کشور دفاع می‌کنند ولی بی تدبیری را هم نمی‌پذیرند اظهار کرد: انتظار مردم این است که بی تدبیری نشود آن هم دولتی که مدعی تدبیر و امید است.

وی با بیان اینکه ما نباید هزینه بیهوده با عدم توجیه افکار عمومی به کشور تحمیل کنیم اظهار کرد: در این قضیه گرانی بنزین، برخی بزرگان هم توجیه نبودند چه رسد به مردم؛ در چنین تصمیماتی باید دولت برای اقناع افکار عمومی تلاش کند و سعی کند تا اکثریت مردم توجیه شوند همان طور که با چند کلام مقام معظم رهبری که صبح روز یکشنبه گذشته در درس خارج خود ایراد فرمودند، مردم توجیه شدند و در حقیقت بیان ایشان به مانند آبی بود که روی آتشی که در حال برافروخته شدن بود، ریخته شد و بلافاصله مردم عزیز ما صف خود را از آشوبگران جدا کردند و کشور آرام شد.

نجفی قدسی بیان کرد: مردم سختی‌ها و گرانی‌ها را تحمل می‌کنند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و دولت هم باید در ارائه خدمت به مردم کوتاهی نکنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار