مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان:
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه قطار انقلاب به سرعت رو به پیشرفت است گفت: حفظ جمهوری اسلامی اولویت مردم و انقلاب است.
کد خبر: ۷۹۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ 23 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: حجت الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع پاسداران سپاه استان سمنان با بیان اینکه قطار انقلاب به سرعت رو به پیشرفت است گفت: حفظ جمهوری اسلامی اولویت مردم و انقلاب است.

او با بیان اینکه هر کس جلوی پیشرفت قطار انقلاب ایستاد نابود شد افزود: حفظ جمهوری اسلامی اولویت مردم و انقلاب است و انقلاب اسلامی ما به انقلاب امام زمان (عج) متصل می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی با توجه به فرمایشات امام خمینی (ره) که حفظ جمهوری اسلامی از حفظ یک نفر اهمیتش بیشتر است افزود: ما باید با هرچه که در توان داریم از انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مردم کشور علی الخصوص استان سمنان با بصیرت خود راهشان را از اغتشاشگران جدا کردند افزود: مردم کشور در روز‌های گذشته با حضور خود در راهپیمایی علیه آشوبگران بار دیگر حمایت خود را از مقام معظم رهبری اعلام کردند و نشان دادند همواره پشت نظام و انقلاب ایستاده اند.

باید در سپاه معنویت وجود داشته باشد

او با بیان اینکه باید در سپاه معنویت وجود داشته باشد خطاب به پاسداران گفت: اگر یک پاسدار معنویت نداشته باشد نمی‌تواند از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی دفاع کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی با بیان اینکه پاسداران باید در کنار معنویت، بصیرت خودشان را بالا ببرند و برای خودشان یک هادی سیاسی باشند تصریح کرد: دعا، نماز اول وقت، تقوا، اخلاص و ... نیز از ویژگی‌های پاسداران است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه انسان‌ها باید صفتی که آن‌ها را به ذلت می‌کشاند بشناسند و آن را برطرف کنند افزود: تکبر، غرور، زیاده خواهی و این قبیل رذایل اخلاقی انسان‌ها را نابود می‌کند که باید همیشه مراقب بود.

او در پایان با بیان اینکه ناامنی بزرگترین مصیبت هر کشوری است تصریح کرد: هر جامعه‌ای که امنیت نداشته باشد هیچ چیزی ندارد و کشور ما در حال حاضر از امن‌ترین کشور‌های دنیاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار