خرمشهر– تسنیم: مجتمع تجاری اروند معروف به کنزالمال به عنوان‌ محل عرضه‌کننده کالای همراه ملوان جمعه شب دچار حریق شد اما‌ با تلاش نیروهای آتش‌نشانی مهار شد.
کد خبر: ۸۰۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ 25 November 2019

    
آتش در بازار‌‌

خرمشهر– تسنیم: مجتمع تجاری اروند معروف به کنزالمال به عنوان‌ محل عرضه‌کننده کالای همراه ملوان جمعه شب دچار حریق شد اما‌ با تلاش نیروهای آتش‌نشانی مهار شد.
شهردار خرمشهر با ‌اشاره به وقوع آتش‌سوزی در این‌ مجتمع تجاری و سرایت آن به بازار اظهار داشت: این آتش‌سوزی هیچگونه خسارت جانی به همراه نداشت.
عزیز ساعدی ، میزان خسارت به واحدهای تجاری این مجتمع را بالا بیان کرد: براساس برآورد اولیه انجام شده 30 درصد بازار در این حریق از بین رفته است.
وی به حضور خودروهای آتش‌نشانی برای مهار آتش از شهرهای آبادان، منطقه آزاد اروند، پالایشگاه آبادان و چند محل دیگر ‌اشاره و گفت: علت این حریق توسط کارشناسان در دست بررسی است‌.
شهمیرزاد لرزید
سمنان – فارس: زلزله چهار ریشتری شهمیرزاد را لرزاند؛ این زمین‏‌لرزه‌‌ در مرکز استان سمنان هم حس شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: این زمین‏‌لرزه بامداد شنبه حوالی مرکز استان سمنان را لرزاند.
ایرج رئیسیان، ادامه داد: این زمین‌‏لرزه در ساعت ۳۶ دقیقه و ۴۸ ثانیه بامداد شنبه به وقت محلی به بزرگی چهار ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین رخ داد.
زوج کلاهبردار در دام پلیس
سرویس شهرستان‌ها: فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری زوج کلاهبردار طی یک عملیات موفقیت‌آمیز پلیسی در شهرستان گرگان خبر داد.
سرتیپ «روح الامین قاسمی» گفت: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری‌های گسترده از آنان توسط زن و شوهری در گرگان با تحقیقات پلیس مشخص شد، متهمان به واحدهای صنفی مراجعه و با استفاده از ترفندهای مختلف و وعده‌های مالی کلان، اعتماد شاکیان را جلب کرده و پس از شراکت با آنان در فرصتی مناسب اموال و لوازم مغازه را به فروش رسانده و متواری می‌شدند.
فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: سرانجام مخفیگاه زوج کلاهبردار در گرگان شناسایی شد.
سردار قاسمی، گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه، هر دو متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.
وی افزود: متهمان در تحقیقات مقدماتی و پس از مواجهه با مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشتند و به 20 فقره کلاهبرداری به ارزش 50 میلیارد ریال در شهرستان گرگان اقرار کردند.
مرگ خاموش
کرمان- ایرنا: رئیس ‌اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان گفت: یک مرد 37 ساله از اهالی روستای فتح‌آباد توابع بخش راین کرمان به دلیل مسمومیت با منوکسید کربن جان خود را از دست داد.
سید محمد صابری با بیان اینکه اعضای خانواده فرد متوفی در منزل حضور نداشته‌اند ادامه داد: این مرد به دلیل روشن کردن زغال در حمام دچار مسمومیت و مرگ شد.
کشف مواد مخدر
اردبیل–صدا و سیما: فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف و ضبط ۱۲۰کیلوگرم مواد مخدر طی انجام هفت عملیات پلیسی ، در این استان، خبر داد.
سرتیپ حسینی، افزود: در این عملیات‌ها 12نفر از چاقچیان نیز دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی روانه زندان شدند.
 فرار مالیاتی
سمنان – باشگاه خبرنگاران جوان: فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف شش میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال فرار مالیاتی در استان
خبر داد.
 سرهنگ عبدالله حسن افزود: در این رابطه ۹ نفر دستگیر و با هماهنگی‌های لازم قضایی به پلیس آگاهی احضار و تحت بازجویی قرار گرفتند.
دستگیری قاتل
ایلام - ایرنا: فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از دستگیری قاتل جوان ایلامی ساعاتی پس از ارتکاب قتل در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ قدرت رضایی، گفت: پس از حضور در محل مشخص شد مقتول توسط برادر خود و دو نفر دیگر از حوزه یکی از شهرستان همجوار به بیمارستان منتقل شده است.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، همراهان مقتول تحت بازجویی تخصصی قرار گرفتند و عنوان داشتند در حین بازگشت از  تفریح برادر مقتول با دستکاری سلاح یک تیر از  آن شلیک و با مقتول که راننده خودرو بود برخورد کرده و سبب قتل او شده است.
کشف ارز دیجیتال
گیلان - ایسنا: فرمانده انتظامی رشت از کشف دستگاه ارز دیجیتال(بیت کوین) و متعلقات آن در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی رمضانی، گفت: پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از مخلان امنیت اقتصادی در شهرستان رشت شدند.
 وی تصریح کرد: پلیس با همکاری ماموران انتظامی زیباکنار پس از کسب اطلاعات لازم در این زمینه با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از یک منزل، ۱۷ دستگاه ارز دیجیتال (بیت کوین) کشف کردند.
وی گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
تصادف مرگبار
شهرکرد- مهر: رئیس‌ پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف در چهارمحال و بختیاری یک کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.
غلامعلی نوربخش، با ‌اشاره به اینکه این حادثه در محور شهرکرد- اصفهان رخ داده، افزود: این حادثه در پی برخورد یک خودروی پراید و اتوبوس رخ داده است.
وی تاکید کرد: مصدومان این حادثه توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار