مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام خبر داد؛
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: با تلاش مجموعه مدیران و بانک های عامل حدود ۹۰ درصد تسهیلات اشتغال استان جذب شده است.
کد خبر: ۸۰۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵ 26 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ شکراله شیرخانی  اظهار داشت: از مجموع ۲ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال اعتبار ایجاد اشتغال روستایی تاکنون ۲ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال جذب شده است.

وی افزود: این میران اعتبار سهم نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) ، بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاه های غیر حمایتی ، صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و ... هستند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام تاکید کرد: با واگذاری این میزان اعتبار سه هزار و ۷۰۰ طرح روستایی مصوب و پرداخت تسهیلات به آنها انجام شده است.

شیرخانی یادآور شد: این تسهیلات با هدف ایجاد اشتغال برای پنج هزار و ۹۲۲ شغل در روستاهای مناطق مختلف استان ایلام پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: نظارت دقیق بر جذب تسهیلات مورد تاکید است تا منابع منجر به ایجاد شغل و رونق تولید در روستاها شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: در تلاش هستیم تا مبلغ 400 میلیارد ریال باقی مانده سهم اشتغال روستایی را تا پایان سال در استان جذب کنیم.

شیرخانی افزود: ایجاد اشتغال در مناطق روستایی از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید است که باید به صورت هدفمند در روستاها عملیاتی شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار