مدیرعامل سردار بوکان گفت: متاسفانه مسوولان به تعهدات خود عمل نکردند و امیدوارم هر چه زودتر به وعده‌هایشان عمل کرده و کمک حال تیم باشند و بنده نیز با قدرت به کار خود ادامه خواهم داد.
کد خبر: ۸۰۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷ 28 November 2019

فرهاد بازگلی مدیرعامل سردار بوکان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به شایعات خود مبنی بر کنارگیری از تیم سردار اظهار کرد: نباید به این شایعات توجه شود چون به کارم ادامه خواهم داد.

وی تاکید کرد: بی‌شک اگر در تیم سردار، سمت داشته یا نداشته باشم همچنان به کارم ادامه داده چون به این علاقه‌مند هستم و تعصب دارم و حمایتش خواهم کرد.

مدیرعامل سردار بوکان با گلایه از مسوولان بیان کرد: متاسفانه مسوولان به تعهدات خود عمل نکردند و امیدوارم هر چه زودتر به وعده‌هایشان عمل کرده و کمک حال تیم باشند و بنده نیز با قدرت به کار خود ادامه خواهم داد.

بازگلی در ادامه گفت: تیم سردار امسال نتایج خوبی گرفته و این حاصل زحمات کادر فنی پرتلاش و بازیکنان با غیرتمان است که باید همه تلاش کنند تا مشکلات سبب توقف این تیم در حال رشد نشود و امید است که هواداران نیز حامی تیم باشند.

وی با انتقاد از عده‌ای تماشاگرنما اظهار کرد: متاسفانه این افراد با ایجاد حاشیه خواهان لطمه به تیم هستند که امیدوارم از این کار دست بردارند تا کادرفنی و بازیکنان، با آرامش روند مطلوب تیم را حفظ کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار