با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم النبیا(ص) کلنگ احداث کمربندی دوم ارومیه به زمین زده شد.
کد خبر: ۸۰۱۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸ 28 November 2019

سعید محمد صبح امروز ( پنجشنبه) ۷ آذرماه در مراسم افتتاح پروژهای عمرانی، خدماتی شهرداری ارومیه و کلنگ زنی کمربندی دوم این شهر افزود: در طول ۳۰ سال گذشته ۱۲۵ پروژه خاتم الانبیا در حوزه های حمل ونقل،بهداشتی و خدماتی در استان اجرا شده است.

وی بااشاره به اینکه طرح های بزرگ دیگری نیز در آذربایجان غربی در دست اجرا است تصریح کرد: انعقاد قرار داد اجرای تراموای شهری ارومیه، توسعه خط ریلی ارومیه به تبریز و اتمام پروژه انتقال آب کانی سیو تا پایان سال آینده در صورت تخصیص اعتبار از جمله پروژه های مهم قرار گاه سازندگی خاتم النبیا در این استان است.

محمد با تاکید بر اینکه بالاترین افتخار سپاه خدمتگذاری برای مردم است، اظهار کرد: دشمن در شرایط فعلی با ناامید شدن از حمله نظامی به ایران در پی تشدید تحریم ها علیه ملت ایران بوده و معیشت مردم را هدف قرار داده بنابراین نیاز است با اتحاد این نقشه دشمن را نیز خنثی کنیم.

وی بااشاره به اقدامات سپاه خاطر نشان کرد: سپاه یک مجموعه کارآمد در خدمت رسانی به مردم بوده و با همت و تلاش در عرصه خدمت رسانی نیز نخواهد گذاشت تحریم ها بر روند اجرای پروژه های آن تاثیر بگذارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم النبیا یاد آورشد: در حال حاضر قرارگاه سازندگی خاتم النبیا با ۵۰۰۰ شرکت خصوصی و ۲۰۰هزار نیروی انسانی متخصص و کار آمد در حال فعالیت است.

به گزارش ایسنا، پروژه کمربندی دوم ارومیه در ۱۵ کیلومتر به عرض ۸۵ متر، در قالب ۸ تقاطع غیر همسطح و ۳پل اجرا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار