اعتبارات تخصیص یافته به اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی از بابت شهریور ماه سال جاری بوده که به شبکه های بهداشت و درمان شهرستانهای استان تخصیص یافته است .
کد خبر: ۸۰۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵ 02 December 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی اعتبارات تخصیص یافته به اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی از بابت شهریور ماه سال جاری بوده که به شبکه های بهداشت و درمان شهرستانهای استان تخصیص یافته است .

این اعتبارات که از سرفصل خدمات پرسنلی سطح یک صندوق بیمه سلامت روستائیان، عشایر و ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر میباشد براساس تعداد جمعیت تحت پوشش بین دو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان تقسیم گردیده است .

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی با توجه به اینکه تنها شامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوی میباشد بر اساس تعداد بیمه شدگان تحت پوشش مشمول مبلغ 5 میلیارد و 318 میلیون ریال گردید که به حساب آن دانشگاه واریز شد .

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ارومیه که شامل شبکه های بهداشت و درمان کلیه شهرستانهای استان بجز شهرستان خوی میباشد جمعا بر اساس تعداد بیمه شدگان تحت پوشش مشمول مبلغ 38 میلیارد و 472 میلیون ریال میشود که به حساب این دانشگاه واریز گردید.

ضمنا لازم بذکر است که از مبلغ یاد شده اخیر بیشترین مبلغ بر اساس جمعیت بیمه شده روستائیان ، عشایر و ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر به شبکه بهداشت و درمان ارومیه به مبلغ 10 میلیارد و 533 میلیون ریال تخصیص یافته و کمترین مبلغ بر همین اساس به شهرستان چایپاره به مبلغ 792 میلیون ریال اختصاص داده شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار