در نشست مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
نماینده ولی فقیه در استان: لازم است دانشجویان با بصیرت سیاسی، حضوری پرشور در انتخابات مجلس داشته باشند.
کد خبر: ۸۰۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸ 05 December 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین قریشی در دیدار با دانشجویان دانشگاه‌های استان بمناسبت ۱۶آذر روز دانشجو با اشاره به اهمیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس گفت:دانشجویان باید به عنوان قشر اگاه و انقلابی جامعه در این عرصه سرنوشت ساز حضور فعال و پرشور داشته باشند.
 
وی تصریح کرد:دانشجویان باید با شناخت معیار‌های نمایندگان انقلابی در انتخاب فرد شایسته و اصلح دقت کنند.
امام جمعه ارومیه اهمیت تحقیق و پژوهش در دانشگاه‌ها را هم یاداور شد و خواستار افزایش مطالعه و کتابخوانی در دانشگاه‌ها و تعامل بیشتر مسیولان با دانشجویان شد.
 
مسئول دفتر نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه‌های استان نیز در این مراسم با اشاره به نقش حوزه‌ها و دانشگاه‌ها در تمدن سازی و سرنوشت کشور بر مشارکت و هم افزایی بیش از پیش حوزه و دانشگاه تاکید کرد.
 
حجت الاسلام اسم حسینی با بیان اینکه امروز دشمن بر دانشگاه‌ها و دانشجویان متمرکز شده است افزود:دانشجویان باید با بصیرت و درک دغدغه‌های رهبری و امکانات کشور و گام‌های درست دشمن را از رسیدن به اهداف خود مایوس کنند.
 
در ابتدای این جلسه چند تن از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و دانشجویان دانشگاه‌های استان طی سخنانی به بیان دیدگاه‌ها و مطالبات خود در خصوص مسائل مختلف سیاسی، فرهنگی.اجتماعی، علمی، آموزشی و صنفی پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار