کد خبر: ۸۰۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸ 07 December 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی دکتر رسولی صدقیانی رئیس این دانشگاه در پیامی سالگرد حماسه 16 آذر را بدین شرح تبریک گفت:

 

شانزدهم آذر ماه نقطه عطفی در تاریخ آزادی خواهی و استکبارستیزی مردم و جامعه دانشجویی ایران بوده و یادآور حضور با بصیرت و مقتدرانه فرهیختگان این مرز و بوم در مبارزه با نظام سلطه و یکی از حماسه های ماندگار ایران اسلامی است و تاریخ در چنین روزی سر تعظیم بر استقلال، عدالت خواهی و آرمان گرایی جنبش دانشجویی فرود آورد.

دانشجو از ارکان اصلی تحول علمی کشور بوده و یکی از پایه های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، علم و دانش می باشد که وظیفه جامعه علمی کشور اعم از دانشجویان، اساتید و مدرسان دانشگاهها را در این راستا دوچندان نموده است.

جهش علمی کشور در سالهای اخیر در منطقه و دربین کشورهای اسلامی بی سابقه بوده و امیدوارم ضمن توجه بیشتر به کیفیت تولیدات علمی، این روند با شتاب بیشتری تداوم یابد.

اینجانب به عنوان عضوی از جامعه علمی کشور یاد و خاطره شهدای عدالتخواه 16 آذر 1332 را گرامی داشته و این روز عزیز را به تمام دانشجویان و مدرسان و مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال توفیق دانشجویان عزیز کشورمان را در عرصه فعالیتهای علمی، مهارت آموزی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی مسئلت می نمایم.

امیدوارم دانشجویان با بهره مندی از منویات مقام معظم رهبری و استعدادهای ارزنده خویش در ارتقاء سطح علمی کشور در راستای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته موفق و موید باشند.

                            

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار