به مناسبت هفته پژوهش و به همت اساتید و کارکنان حوزه پژوهشی و نیز دانشجویان علاقمند دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات برنامه‌های گوناگونی از مورخه ۲۳ لغایت ۲۷ آذرماه سال جاری در محل دانشکده مذکور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰ 11 December 2019

به گزارش روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، به مناسبت بزرگداشت هفته پژوهش برنامه های گوناگونی در نظر گرفته شده است که قرار است در محل دانشکده مدیریت و اقتصاد برگزار شود و محورهای اصلی این برنامه ها را فعالیت های علمی، فرهنگی، دانشجویی و پژوهشی تشکیل می دهند.

جزئیات برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته پژوهش به شرح زیر می باشد:
در روز شنبه مورخه 23 آذر ماه 1398 ساعت 10 الی 11 قرار است جلسه توجیهی به منظور آشنایی دانشجویان و اساتید با انجمن های علمی با حضور کارکنان ستادی برگزار شود. همچنین در این روز از ساعت 12 الی 13 دکتر سیدجواد میرعابدینی سخنرانی را در مورد هوش هیجانی و نقش آن در مدیریت موثر خواهند داشت.
برای روز یکشنبه مورخه 24 آذر ماه 1398 چهار برنامه در نظر گرفته شده است. از ساعت 10 تا 11 کارگاهی با عنوان تفکر نقادانه توسط دکتر مجتبی کیایی برگزار خواهد شد. همچنین از ساعت 11 تا 12 دکتر فاطمه عزیز آبادی فراهانی سخنرانی را پیرامون چالشهای پژوهشی در علوم انسانی خواهند داشت. از ساعت 14 الی 17 نشست علمی-تخصصی به همراه تجلیل از خانواده شهید منا حاج مجید یونسیان با حضور اساتیدی چون دکتر پورابراهیمی، محمدخانی، دهقانی پوده، منطقی و حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب برگزار خواهد شد. آخرین برنامه روز دوم هفته پژوهش نیز چهارمین نشست علمی تخصصی با عنوان Noise در تصمیم گیری ها با حضور دکتر فریدون رهنمای رودپشتی و همکاران خواهد بود که راس ساعت 17 برگزار می شود.
روز سوم هفته پژوهش در مورخه 25 آذر ماه 1398 با میزگرد مشترکی با واحد تهران مرکزی با موضوع روش تحقیق و با حضور اساتیدی چون دکتر پریوش جعفری، دکتر امیررضا کیقبادی، دکتر زهرا پورزمانی و دکتر محمدرضا معتدل راس ساعت 9 آغاز خواهد شد. دکتر احمد ابراهیمی سمیناری را با عنوان تحلیل داده ها و کاربردهای آن در ساعت 11 الی 13 برگزار خواهد کرد.
روز سه شنبه 26 آذر ماه که از محورهای اصلی هفته پژوهش می باشد، با میزگرد مشترک با واحد تهران شمال با عنوان آسیب شناسی نظام پژوهشی دانشگاه با حضور اساتیدی چون دکتر افسانه زمانی مقدم، دکتر محمدحسنی، دکتر عباسعلی قیومی و دکتر احمد ابراهیمی از ساعت 10 آغاز خواهد شد. دومین برنامه روز چهارم شامل سخنرانی پیرامون اشتباهات رایج در پروپوزال، مقاله و پایان نامه نویسی، آشنایی با آخرین آیین نامه های پژوهشی، پاسخ به سئوالات متداول پژوهشی و تقدیر از پژوهشگران برتر دانشجویی و فارغ التحصیلان برتر پژوهشی و نیز اساتید پیشکسوت دانشکده اقتصاد و مدیریت خواهد بود که با حضور اساتیدی چون افسانه زمانی مقدم و عباس اسدی راس ساعت 13 آغاز خواهد شد و تا ساعت 15 ادامه خواهد یافت.
آخرین روز هفته پژوهش نیز در ساعت 10 و 30 دقیقه با کارگاه HoW to Write cb.? با حضور دکتر حمیده رشادت جو آغاز خواهد شد و سپس دکتر حمیده رشادت جو دومین کارگاه را با عنوان در مسیر کارآفرینی راس ساعت 11 و 30 دقیقه برگزار خواهد کرد. کارگاه، آخرین پژوهش ها و یافته ها در انقلاب صنعتی و مدیریت پنجم حسن ختام هفته پژوهش خواهد بود که توسط دکتر عطاالله ابطحی راس ساعت 13 به مدت دو ساعت برگزار خواهد شد.
عوامل اجرایی هفته پژوهش نیز اساتید و کارکنان بزرگواری چون دکتر عباس طلوعی اشلقی، دکتر کامران محمدخانی، دکتر افسانه زمانی مقدم، عباس اسدی، مریم کاویان، مهدی لواسانی، امیر رازجو، فاطمه درویش، معصومه ورمزیار سایر عوامل اجرایی هفته پژوهش می باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار