معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:صحت وجود قرص‌های مشکوک در کیک‌های تولیدی در حال بررسی است.
کد خبر: ۸۰۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ 13 December 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،جلال غفار زاده معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: گزارش و نمونه‌هایی از وجود قرص‌های مشکوک در کیک‌های تولید داخل در استان‌های همجوار دریافت شده است که صحت و سقم آثار سوء آن‌ها در حال بررسی است.

او با بیان اینکه در دو هفته گذشته ۶ نمونه از ۳ برند تولید کیک دریافت کرده ایم، گفت: پس از بررسی کیفیت تولید این محصولات توسط کارشناسان غذا و دارو مشخص شد قرص‌ها و کپسول‌های یافت شده بعد از فرایند تولید و بسته بندی به محصولات اضافه شده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اضافه کرد: به نظر می‌رسد افزوده شدن قرص و کپسول به کیک‌های توزیع شده در بازار استان بعد از مرحله تولید بوده و تعمدی است که از طریق مقامات نظارتی، قضایی و انتظامی پیگیری خواهد شد.

او تاکید کرد: اقدامات لازم برای آزمایش نمونه‌های دریافت شده در حال انجام است و از شهروندان درخواست می‌شود تا در صورت مشاهده هرگونه محصول حاوی قرص آن‌ها را به شبکه بهداشت و درمان شهرستان خود تحویل دهند.

از دو هفته پیش وجود و مشاهده شدن قرص و کپسول‌های دارویی در کیک‌ها به موضوعی جدی تبدیل شده که علاوه بر مردم استان‌های مرزی، مردم استان‌های مرکز کشور را نیز نگران کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار