علیزاده امامزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه: استفاده از امکانات و خدمات شهرداری ارومیه (همچون: حمل و نقل عمومی، شهربازی، سالن‌های ورزشی و استخر شهرداری و ...) برای استفاده سربازان عزیز رایگان شد.
کد خبر: ۸۰۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲ 16 December 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علیزاده امامزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در گفتگوی زنده رادیویی ضمن تبریک روز حسابدار و حمل و نقل و همچنین هفته پژوهش گفت: پژوهش کاری گروهیست و فرصت نقد منصفانه متخصصان را فراهم می کند، بعضاً در این مقوله گروه کاری تشکیل می شود ولی کار گروهی به فرجام نمی رسد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به تصویب دوم بهمن به عنوان روز فرهنگی ارومیه گفت: پس از بررسی گزینه های پیشنهادی مردم و صاحبنظران، با رای موافق تمامی اعضای شورا، دوم بهمن ماه که مصادف است با: مجاهدت های مرحوم شیخ غلامرضا حسنی و مردم آذربایجان در انقلاب اسلامی و سالروز به توپ بستن مسجد اعظم ارومیه، به عنوان "روز فرهنگی ارومیه" انتخاب شد؛ تلاش خواهیم کرد تا این روز در تقویم نیز ثبت شود.وی در ادامه سخنانش با اشاره به تصویب دوم بهمن به عنوان روز فرهنگی ارومیه گفت: پس از بررسی گزینه های پیشنهادی مردم و صاحبنظران، با رای موافق تمامی اعضای شورا، دوم بهمن ماه که مصادف است با: مجاهدت های مرحوم شیخ غلامرضا حسنی و مردم آذربایجان در انقلاب اسلامی و سالروز به توپ بستن مسجد اعظم ارومیه، به عنوان "روز فرهنگی ارومیه" انتخاب شد؛ تلاش خواهیم کرد تا این روز در تقویم نیز ثبت شود.
رییس شورای شهر ارومیه در ادامه سخنانش گفت: با تصویب شورای شهر استفاده از امکانات و خدمات شهرداری ارومیه (همچون: حمل و نقل عمومی، شهربازی، سالن‌های ورزشی و استخر شهرداری و ...) برای استفاده سربازان عزیز رایگان شد. شرایط استفاده سربازان عزیز از سوی شهرداری اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/حمید مختاری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار