رسانه ملی؛
همزمان با مافیابازی بهنام تشڪر در شبڪه سلامت ڪه تمرین دروغ و نقاب و نیرنگ و رنگ ڪردن دیگران است و به جای مددرسانی و دستگیری از دیگران، حذف رقیب را می‌آموزاند؛ همزمان اخبار صدا و سیما از وجود  مافیای چادر در ڪشور پرده برداشت و تحلیل‌های پیگیرانه‌ای متعاقب آن پخش شد ڪه در مجموع مصداقی از خبرنگاری تحقیقی بود.
کد خبر: ۸۰۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 17 December 2019

تابناک رضوی: همزمان با مافیابازی بهنام تشڪر در شبڪه سلامت ڪه تمرین دروغ و نقاب و نیرنگ و رنگ ڪردن دیگران است و به جای مددرسانی و دستگیری از دیگران، حذف رقیب را می‌آموزاند؛ همزمان اخبار صدا و سیما از وجود  مافیای چادر در ڪشور پرده برداشت و تحلیل‌های پیگیرانه‌ای متعاقب آن پخش شد ڪه در مجموع مصداقی از خبرنگاری تحقیقی بود.

جالب اینڪه صدا و سیما این بار فراتر از ظاهربینی فقط نوڪ بینی محجبه‌ها را ندیده و حجاب پشت_پرده چادر را درید و سزاست تا در ادامه این روند به معرفی افراد و نهادهای ذی‌نفع در این عرصه ڪه از آن به عنوان مافیا یاد شد، نیز بپردازد.

 

گزارش جسورانه خبرنگار در پیگیری سبب تعطیلی ڪارخانه‌های تولید چادر در استان‌های مختلف و مصاحبه‌های مرتبط و بعضا نامحسوس با افراد مرتبط همگی گواه وجود انحصار در بازار چادر داشت ڪه به گفته یڪی از مصاحبه‌شوندگان با سود هنگفت دربست دست حدود ۱۰نفر است!!!؟

 

این گزارش دغدغه‌مندانه اگرچه می‌توانست با آمار و اسناد و محتوای بیشتر و پرداخت تشریحی و عمیق‌ ارائه شود اما حتی در همین حد هم قابلیت الگو بودن دارد برای فعالیت تلویزیون ڪه فراگیرترین است و قرار است رسانه ملی باشد و بنا به فرمایش بنیانگزار ڪبیر انقلاب اسلامی،  دانشگاه باشد برای عموم امت تا بیدار کند وجدان جامعه را با نور و آینه‌ زلالی که می‌تاباند.

 

امروزه و با توسعه رسانه‌های اجتماعی گزارش‌های روشنگر و شفاف بیش از پیش به عنوان یڪ ضرورت اجتماعی مطرح است و مسئولیت اجتماعی خبرنگاران به ارتقای سطح آگاهی عمومی و مشروعیت رسانه و در نتیجه بهبود سبڪ زندگی مردم می‌انجامد.

 

پدر روزنامه‌نگاری تحقیقی توماس وایتساید خبرنگار را به عنوان مامور محافظت از بی‌صدایان و مظلومان و افشاگر مافیا می‌داند و برای آنان رسالت نظارت و رسیدن به حقیقت را قائل است تا نور به پستوخانه نهادها و مسئولان بتابد و در این راستا منافع عمومی اولویت دارد.

 

از سوی دیگر و در گام بعد از اعلام خبر وجود مافیای چادر و سپس معرفی عوامل آن ان‌شاالله صدا و سیمای انقلاب اسلامی با رویڪردی انقلابی و اسلامی به سایر مافیاهای موجود در ڪشور و عوامل مافیاساز پرداخته و حجاب از بی‌حجابی سیاسی و سیاسی‌های بی‌حجابی بردارد ڪه فراتر از تن‌فروشی، اندیشه و مرام خود را فروخته و هر روز با خرقه و نقابی جدید در چپ و راست عالم سیاست ظاهر می‌شوند و با الفاظ و اطوار و شعر و شعارهای عوام‌فریب، مردم را ملعبه مطامع خود و نزدیڪانشان ڪرده و می‌ڪنند.

 

ای ڪاش همراه با روند اصلاح و تحول در دستگاه قضا ، رسانه ملی هم با رویڪردی شجاعانه، غیرجناحی و غیرجانبدارانه عزم مبارزه با فساد ڪند و به‌ عوض آنتن دادن عوضی‌ به سلبریتی‌ها و ساختن سرگرمی‌های سردرگم ڪننده و مافیا بازی‌، بازی مافیا و رگ و ریشه‌شان را برهم بزند ... وعجل الله تعالی فرجه الشریف

 

مجتبی محمودی مهماندوست

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار