نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به همراه ائمه جمعه سراسر استان در قم با آیت الله العظمی جوادی آملی دیدار و درخصوص وضعیت حوزه های مختلف دینی و فرهنگی و امنیتی استان گفتگو و تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۸۰۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ 26 December 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین قریشی در این دیدار بااشاره به شرایط خاص استان آذربایجان غربی گفت: اقوام و پیروان ادیان الهی در سایه لطف الهی و نظام مقدس اسلامی با همدلی و وحدت در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

وی افزود: حوزه های علمیه استان آذربایجان غربی علیرغم ِ محدودیتهای بسیار در رده یکی از ده حوزه علمیه برتر کشور قرار دارد.

در ادامه این دیدار، آیت الله جوادی آملی ضمن خوش آمد گویی و قدردانی از زحمات صورت گرفته در استان آذربایجان غربی گفت: تلاش کنید در تربیت طلاب دینی توجه به عمق مطالب و زوایای مختلف را مد نظر داشته باشید و در این راستا قرآن کریم را محور قرار دهید.

وی از فعالیت دو حوزه علمیه قرآنی در آذربایجان غربی ابراز خوشحالی کرده و افزود: وجود حوزه های علمیه قرآنی در استآن آذربایجان غربی بشارت بسیار بزرگی است و امیدواریم در مسیر تبیین معارف قرآنی در استان بتوانید موفق باشید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار