معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی
جلالی گفت: روش‌های الکترونیکی پرداخت کمک‌های مردمی و صدقات به امداد سبب سرعت در دستگیری از نیازمندان و محرومین جامعه می‌شود
کد خبر: ۸۰۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ 28 December 2019

 

شاپور جلالی با اشاره به اهمیت دستگیری از نیازمندان و محرومین جامعه به فعالیت‌های گسترده کمیته امداد در این راستا اشاره کردو گفت: این نهاد مقدس برای حمایت هر چه بیشتر و سریعتر از نیازمندان و همچنین راحتی بیشتر خیرین و نیکوکاران روش‌های الکترونیکی را راه اندازی کرده است.

 

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به پرداخت الکترونیکی و روش‌های نوین نذورات و صدقات به نیازمندان بیان کرد: این روش‌ها سبب سرعت درانتقال وجوه صدقات، صرفه جویی در دقت و نیروی انسانی، کاهش هزینه‌ها، عدم نیاز به تولید صندوق‌ها صدقات و قلک پلاستیکی، همسان سازی پرداخت صدقات با کارت‌های عابر بانک، پیشگیری از سرقت توسط سارقان، کمک به تحقق اهداف مبلمان شهری و سهولت در دسترسی و پرداخت صدقات می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه مردم استان مرکزی نیز استقبال خوبی از این روش‌ها کرده اند ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار استان مرکزی در ۹ ماهه نخست سال جاری ۱۸۷ میلیون تومان به صورت الکترونیکی به نیازمندان کمک کردند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه روش‌های نوین سبب تسریع در امرکمک رسانی به نیازمندان نیز می‌شود، اضافه کرد: جمع آوری کمک‌های مردمی از صندوق‌های صدقات و کار‌های اینچنین سبب صرف وقت بیشتری برای کمک رسانی می‌شود و این روش‌ها می‌تواند جایگزین مناسبی برای روش‌های سنتی باشد.

 

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امروز همه افراد جامعه دسترستی آسان به وسایل الکترونیکی دارند بیان کرد: برای خیرین و نیکوکاران نیز آسانتر است و به راحتی می‌توانند با تلفن همراه خود بدون صرف زمان مبلغ مورد نظر را به حساب نیازمندان واریز کنند.

 

جلالی با تاکید بر اینکه کمک‌های مردمی متناسب با نیاز محرومان هزینه می‌شود، اضافه کرد: کمیته امداد امین مردم است و در این راستا تمام تلاش و توان خود را به کار می‌گیرد چرا که  کمک‌های مردمی در حل مشکلات نیازمندان بسیار مؤثر است.

 

وی با بیان اینکه در ۹ ماهه نخست امسال ۱۸۷ میلیون تومان به صورت الکترونیکی به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد کمک شده است، گفت:  این مبلغ در مدت مشابه سال گذشته ۱۶۸ میلیون تومان  بوده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: خیران و نیکوکاران می‌توانند با شماره گیری کد# ۰۸۶*۷۷۸۸* از طریق گوشی همراه و یا از طریق اپلیکیشن سکه صدقات خود را به صورت الکترونیکی برای کمک به نیازمندان پرداخت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار